O situatie cat un banc: cati muncitori repara 42 de km de autostrada. Mii de gropi au rasarit pe A2 dupa ce s-a topit zapada
De cand s-a topit zapada, pe kilometri intregi din Autostrada Soarelui au aparut mii de gropi in care soferii isi rup masinile. Cu toate acestea, marti, doar 8 muncitori plombau craterele.
Solicitat sa explice aceasta situatie absurda, directorul CNADNR s-a aratat surprins. Spune ca ar fi trebuit sa fie mai multi muncitori, pentru ca vineri, in zona afectata, sa nu mai fie nici o groapa.
Acest autoturism circula astazi pe autostrada Soarelui cu scutul rupt. Nu este singurul sofer care si-a distrus masina pe portiunea plina de gropi. Iata un conducator de TIR ghinionist. I-a explodat cauciucul in mers. Noroc ca a fost roata din spate.
Daca aveti drum spre Constanta, circulati cu atentie. Cele mai multe gropi sunt pe sensul spre mare, in special pe banda 1, folosita de TIR-uri si camioane. Din pacate, nu exista semne de circulatie care sa avertizeze soferii.
Din cauza acestor gropi foarte mari, prima banda a autostrazii soarelui este aproape impracticabila. Soferii trebuie sa evite craterele, iar siguranta, viata lor este pusa in pericol.
Abia la kilometrul 100 gasim primii muncitori care plombeaza gropile. Sunt foarte putini si se declara coplesiti de numarul urias de gropi.
"- Este o echipa de 8 oameni.
- Ce i-ati transmite directorului CNADNR?
- Ca avem nevoie de mai multi oameni.
- Nu ati vazut cum sunt drumurile in alte tari?
- Eu nu am fost in afara, nu am vazut."
Mesajul angajatului CNADNR a ajuns la directorul general al companiei. Catalin Homor a fost surprins sa afle ca doar 8 oameni muncesc pe 42 de kilometri ciuruiti.
"Gropile sunt o pata pe imaginea CNADNR. Are o mie de oameni acolo, ei ce fac? Pun panselute."
Directorul CNADNR anunta ca va verifica daca restul muncitorilor pun panselute. Si promite ca intre Lehliu si Drajna, pana vineri, nu vom mai gasi nicio groapa.
Potrivit conducerii companiei, in aceasta zona de autostrada apar gropi in fiecare an pentru ca durata de viata a tronsonului dat in exploatare in 2004... a expirat. Asa ca asfaltul va fi ...inlocuit pe bucati. Va fi decopertat pana la 10 centimetri, iar in locul lui va fi pus unul nou, rezistent la diferente mari de temperatura.