Nicolae Demetriade si-a dat demisia din functia de director executiv al Tarom
Nicolae Demetriade si-a dat demisia din functia de administrator - director executiv al Tarom, dar si din Consiliul de Administratie al companiei aeriene nationale.
El invoca aplicarea prevederilor ordonantei privind managementul privat la Tarom, afirmand ca aceasta a fost "o iluzie".
"Aplicarea OUG 109/2011 a fost doar o iluzie", a declarat Demetriade pentru MEDIAFAX.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Intrebat daca a demisionat doar din functia de director executiv, sau si din Consiliul de Administratie, Demetriade a raspuns: "Din toate".
CA-ul Tarom a hotarat in iunie sa urgenteze aplicarea masurilor din planul de management prin numirea lui Nicolae Demetriade in functia de administrator-director executiv, dupa ce reprezentantii consiliului s-au declarat nemultumiti de activitatea directorului general al companiei, belgianul Christian Heinzmann.
Demetriade a fost numit in CA al Tarom in luna mai.
Tarom a incheiat primul semestru cu pierderi de 63 milioane lei, in scadere fata de rezultatul negativ de 120 de milioane de lei din prima jumatate a anului trecut. Venituri operationale au atins 534 milioane lei, fata de 498 milioane lei la jumatatea anului trecut.
Planul de management, aprobat de Consiliul de Administratie in luna martie, prevede pierderi de 143 milioane lei in acest an, de 18 milioane lei in 2014, urmand ca in 2015 si 2016 compania sa realizeze profit de 92 milioane lei, respectiv 173 milioane ei.
Compania urmareste de asemenea o crestere a numarului de pasageri transportati cu 100.000 pe an, de la 2,3 milioane in acest an la 2,6 milioane in 2016, si o majorare a gradului de incarcare a aeronavelor, de la 68% in acest an la 75% in 2016.