Ce spun oficialii Renault despre zvonul ca vor muta in Maroc productia modelului Logan MCV. "Cererea este foarte mare"


Ultimul update: Sambata 24 Septembrie 2016 02:29
Data publicarii: Miercuri 21 Septembrie 2016 14:50
Categorie: Stiri Economice

Zvonul ca Renault va muta productia modelului Logan break de la Pitesti, la uzina marocana din Tanger i-a pus miercuri pe jar pe romani.

UPDATE 19:45 Pozitia oficiala a grupului Renault a fost transmisa intr-un comunicat:


Pentru a raspunde succesului gamei Global Access, Grupul Renault va produce Logan MCV intr-o a doua uzina.

Odata cu succesul modelului Duster, uzina din Mioveni (Romania) trebuie sa raspunda cererii comerciale foarte mari pentru acest model (al doilea din segmentul sau, mai ales, in Europa). Cu scopul de a elibera o capacitate de productie pentru Duster, Grupul Renault va produce Logan MCV si in uzina din Tanger. Astfel, incepand din primul trimestru 2017, Logan MCV va fi produs la uzina de la Mioveni si la uzina din Tanger, in Maroc.

Proiectia volumelor de productie este confidentiala. Capacitatea de productie instalata a uzinei din Mioveni este utilizata la maximum. In acest context, aceasta a doua industrializare nu impacteaza nici organizarea uzinei din Mioveni, nici activitatea si nici salariatii din Romania.

 

Informatia initiala a fost este furnizata de Jean-François Gal, directorul uzinei nord-africane, citat de publicatia usinenouvelle.com.Conform sursei citate, Renault a angajat in aceasta vara 600 de oameni la fabrica din Tanger.

Mai mult, in primul trimestru din 2017 va incepe acolo productia modelului break Logan MCV, care - deocamdata - este produs la Mioveni.

Pentru acest nou proiect se vor investi 20 milioane euro la uzina.

La uzina Renault din orasul marocan Tanger sunt deja fabricate si modelele Sandero, Dokker si Lodgy.

Potrivit Incont.ro, vanzarile grupului Renault au urcat cu 13,4% in primul semestru din 2016, la nivelul record de 1,57 milioane de vehicule - in timp ce cota de piata a producatorului auto francez a crescut cu 0,3 puncte procentuale, la 3,5%.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999.

Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.

Cititi mai multe detalii pe www.incont.ro!

Inca un efect pozitiv al BREXIT pentru Romania. Gigantii auto care isi vor muta operatiunile la noi
Inca un efect pozitiv al BREXIT pentru Romania. Gigantii auto care isi vor muta operatiunile la noi
VIDEO PROTVPLUS.RO
rabla electrocasnice
Fondurile alocate programului Rabla pentru electrocasnice s-au epuizat în 24 de ore
Sprijin de la stat pentru fermele care angajează tineri. Student: ”Pentru început cer 3.000 de lei”
Românul care a devenit cel mai tânăr milionar din Silicon Valley, la doar 20 de ani
Cum poți evita falimentul într-o afacere de nișă. Sfaturile specialiștilor
BNR lansează monede care celebrează vizita Papei în România. Ce valoare au
Guvernul modifică programul ”Prima casă”. Care sunt principalele schimbări
masini taxa auto
Anunț al Guvernului despre restituirea taxei auto: ”Transferăm suma de 700 milioane lei”
Rabla pentru electrocasnice 2019. Ce trebuie să știți dacă vă cumpărați aparatură nouă
Povestea celei mai mari plantaţii de trandafiri din ţară. Cât costă borcanul de dulceață
Firmele care le vând românilor "timp liber". Câte minute câştigi pentru 30 de euro
Prima victimă ”de calibru” a Brexit-ului. O mare companie britanică a intrat în insolvență
Șantierul Naval de la Mangalia a dat lovitura în Europa. Ce vase se vor construi aici