Cele mai VALOROASE branduri din lume. Apple, locul 1 in Top 100 - evaluat la peste 100 MILIARDE euro
Potrivit unui top realizat de site-ul www.eurobrand.cc, Apple este cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat la 100.239 de miliarde de euro.
Compania americana este urmata de Coca Cola Company, evaluata la 59.978 de miliarde de euro, si de Microsoft, evaluat la 53.973 de miliarde de euro.
Primele zece dintre cele mai valoroase branduri din lume se regasesc in Statele Unite ale Americii.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
LVMH ramane cea mai valoroasa firma din Europa, fiind evaluata la 34.306 de miliarde de euro (ocupa locul 14 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume).
Aceasta este urmata de Vodafone, cu o valoare de 28.578 de miliarde de euro si de brandurile aflate in portofoliul firmei AB INBEV, cu o valoare de 28.021 de miliarde de euro.
China Mobile, firma a carei portofoliu de branduri se ridica la 43.983 de miliarde de euro (ocupa locul 11 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume) ramane pe prima pozitie in Asia.
Gerhard Hrebicek, directorul executiv al eurobrand si presedintele Institutului European de Branduri, a facut un sumar al celor mai recente constatari:
- Crestere medie +5%: cele mai valoroase brandurile inregistreaza cresteri de pana la +43.9%;
- Apple inregistreaza cea mai mare crestere (+43.9%) iar HP se depreciaza (-28.3%);
- Volkswagen Group, cea mai valoroasa corporatie din Germania, se bucura de cea mai mare crestere din Europa, si anume +26,7%;
- Novartis, al doilea cel mai mare brand din Elvetia, are o crestere de +20,2%;
- Samsung (+39%) inregistreaza cea mai mare crestere din Asia.
Europa este "continentul bunurilor de consum" si este lider in materie de "branduri longevive", America de Nord si-a construit un renume in domeniul IT& Tehnologie – reprezentand "business-ul noilor branduri", potrivit eurobrand.cc.
Vezi in documentul atasat Top 100 branduri in 2012, la nivel mondial