Recesiune, recesiune, dar nu si pentru cei din comert si turism!
In pofida crizei economice mondiale, cateva domenii reusesc sa inregistreze cresteri spectaculoase. Si anume hipermarketurile care au avut vanzari in acest an cu 20% mai mari decat in 2007.
Pofta de cumparaturi a romanilor i-a facut facut fericiti pe proprietarii marilor magazine din tara. Daca anul trecut acestia se laudau cu o crestere a vanzarilor de 17%, in acest an, in plina criza, procentul a urcat pana la 22.
S-au facut averi si pentru ca s-au scumpit alimentele deoarece romanul nu se poate opri din consum. Pur si simplu nu s-a constientizat existenta acestei crize.
Din seria tara arde, babele se piaptana, si turismul inca merge. Astfel, se asteapta o crestere cu 15-20% a vanzarilor in turism.
Asta si pentru ca foarte multe dintre pachetele turistice pentru sarbatorile de iarna au fost achitate inainte ca lumea sa intre in recesiune.