Cutremur pe piata aviatiei! Se zboara la cote de avarie
Marile companii anunta pierderi uriase in ultimele trei luni ale anului 2008.
Criza globala pare insa abia la inceput pentru ca aeronavele de pretutindeni zboara, in continuare, aproape goale. Si la Bucuresti se vede ca situatia este grava. Compania nationala TAROM anunta restructurari masive.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Terminalul de sosiri internationale de la Otopeni incepe sa arate ca parasit chiar si la orele de varf. Doar oamenii de afaceri mai folosesc avionul, turistii mai deloc. Si, cum in aviatie o cursa devine profitabila abia dupa ce trei sferturi din locuri sunt vandute, toti operatorii pierd.
Air France a anuntat deja un deficit de o jumatate de miliard de euro din noiembrie incoace. Nici TAROM nu a scapat de criza. Exista o gaura in buget de peste 40 de milioane de dolari.
La 10 kilometri distanta de Otopeni, operatorii low-cost de pe aeroportul Baneasa stau cu ochii pe jucatorii mari de pe urma carora incearca sa profite.
Intr-o perioada in care toata aviatia merge pe pierdere, numarul zborurilor operate de la Otopeni ramane deocamdata constant. Este ca intr-un film western, fiecare asteapta miscarea adversarului. Insa jocul nu poate dura la nesfarsit. 2009 se anunta un an destul de dur cu falimente rasunatoare si restrangere de activitate pentru multe companii.