Salonul auto de la New York, mai îndreptat spre consumator decât cel de la Geneva

Ultimul update: Marti 03 Aprilie 2018 10:38
Data publicarii: Marti 03 Aprilie 2018 08:38
Categorie: Auto

Dacă Salonul Auto de la Geneva de luna trecută ne-a arătat încotro se duce industria auto în viitor, cel de la New York îşi propune să administreze o doză de realitate.

Aici e vorba mai puţin de concepte şi mai mult de maşini pe care oamenii le cumpără în număr mare. Iar tehnologiile futuriste se regăsesc şi ele, dar în aplicaţii pentru toate zilele.

Salonul Auto de la New York a adunat aproximativ 1.000 de modele, expuse pe o suprafaţă de aproape 90.000 de metri pătraţi. Iar publicul e invitat să le vadă de aproape.

Jake Fisher, analist Consumer Report: "Se întâmplă foarte uşor. Urci în vehicul, îi apreciezi mărimea. Mergi şi pe bancheta din spate, nu doar pe scaunul şoferului."

Mai orientat spre consumator, salonul de la New York nu a acordat foarte mult spaţiu maşinilor autonome. Dar tehnologia de pe acestea este folosită în alte moduri.

Salonul Auto București: Noul Touareg, BMW I8 electric și Rolls Royce de 700.000 de euro

Jason Mays, reprezentant Ford: "Sunt tehnologii de siguranţă la care nu trebuie să te gândeşti şi care te pot ajuta în diferite situaţii."

De exemplu, noul sistem automat de frânare de urgenţă este descris drept un asistent la şofat care vine odată cu automobilul.

Jason Mays, reprezentant Ford: "Oamenii sunt atât de ocupaţi şi au atâtea pe cap, încât vor să aibă pe cineva care să aibă grijă de ei când conduc. De aceea, tehnologiile de siguranţă au noimă acum mai mult ca oricând."

În acelaşi mod, tehnologia de pe vehiculele hibride şi electrice performante ar putea dota şi modelele din showroom-uri.

Jake Fisher, analist Consumer Report: "Vedem maşini electrice care ating sută de kilometri în două secunde şi asta ne umple de entuziasm. Vom conduce toţi aşa ceva? Nu. Dar dacă se pot dezvolta bateria şi motoarele electrice pentru a conduce acele maşini foarte performante, acestea se vor ieftini. "

Salonul Auto de la New York continuă până lunea viitoare.

Klaus Iohannis: ”Am rămas puţin nedumerit de numirea lui Mişa la ANAF”

Klaus Iohannis: ”Am rămas puţin nedumerit de numirea lui Mişa la ANAF”

Dacia Estafette - Agerpres

Unic în România. Cel mai rar model de Dacie, interzis de E. Ceaușescu, merge și astăzi

Poveștile mașinilor de epocă. "Dacia e din '76, am găsit-o abandonată pe o stradă"

Ferrari din 1978, cu propulsie electrică, scos la licitație

Schimbare importantă pentru șoferii care pierd cartea de identitate a mașinii

Un consilier de la primăria Capitalei vrea să interzică maşinile Euro 1-Euro 4 de anul viitor

Vânzările de mașini în Europa s-au prăbușit la început de an. România a înregistrat o creştere de peste 28%, în T1

Volkswagen

VW își schimbă logo-ul. Decizia radicală a noului șef al gigantului german

Adunare a trabantiștilor, într-un parc din Capitală: „Tata a traversat deșertul cu un rezervor suplimentar ”

Declarația cu care Elon Musk a oprit Tesla de la prăbușire. Ce a scris miliardarul pe Twitter

Zeci de mii de maşini rechemate în service în ultimii ani pentru că îi pot mutila pe şoferi

Dacia recheamă peste 520 de unităţi Dacia Duster din cauza unor posibile defecţiuni

Și-a dus Mercedesul la service și a uitat camera de filmat deschisă. Ce a descoperit. VIDEO