„Sunt oameni care efectiv se sufocă”. Sute de călători cu trenul au rămas blocați minute în șir în câmp, la 40 de grade

×
Codul embed a fost copiat

Călătoria cu trenul poate deveni un coșmar în aceste zile insuportabile. Au fost impuse restricții de viteză, iar întârzierile sunt tot mai mari. În cazurile fericite, aerul condiționat din vagoane funcționează cu greu.

În cele dramatice nu există. Iar călătorii simt că se sufocă. Nu de puține ori, din cauza unor incidente, trenurile rămân blocate între stații.

Sute de călători au rămas pe câmp după ce locomotiva trenului IR 1663 care a plecat din București spre Iași s-a defectat. Vagoanele fără aer condiționat s-au transformat în saune. Personalul trenului nu a împărțit apă, așa că fiecare s-a descurcat cum a putut.

Bărbat: „Așa stăm de mai bine de jumătate de oră, așteptăm o locomotivă de la Tecuci. Avem noroc că am descoperit că avem un izvor de unde să ne luăm apă, CFR nici apă nu ne-a dat. 45 de grade erau în vagon înregistrate. Aerul condiționat nu funcționează și stăm și așteptăm. Fără aer condiționat, fără nimic. E o bătaie de joc”.

Trenul IR 1754 Suceava - București nu a avut instalația încărcată cu freon, iar oamenii – tineri ori vârstnici, au simțit că îi ia cu leșin. Au folosit evantaie, batiste ori reviste ca să-și facă un pic de vânt. Și în acest caz întârzierea a fost de zeci de minute.

Citește și
locomotivă bârlad
Incendiu în gara din Bârlad. O locomotivă a CFR Călători a luat foc
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

Bărbat: „Afară sunt peste 40 de grade, la clasa 1, peste 30 de grade. Era adineauri aici o doamnă cu un copil, am crezut că se sufocă bebelușul acela. Șeful de tren ne-a spus că nu s-a pus freon încă de la plecare, nu că instalația nu face față, e o neglijență pur și simplu criminală, avem oameni, bătrâni, oameni care efectiv se sufocă”.

Femeie: „Sunt condiții deplorabile, din cauză că sunt temperaturi de peste 40 de grade, domnii de la CFR ne-au spus că nu este freon”.

Femeie: „Îmi este foarte cald, am sperat că la clasa I va fi bine”.

Și trenul IR 1983, care circula din București Nord spre Constanța, a stat în câmp peste 70 de minute, după ce un șofer a lovit o barieră. Fără aer condiționat, în vagoane erau peste 40 de grade.

Cu o întârziere de 70 de minute a ajuns și trenul din Craiova în Pitești.

Femeie: „Suntem în trenul de la Craiova- București. La ora 16.03 trebuia să plece un alt tren spre București din Pitești și când ne-am urcat să plecăm, după ce ne-am schimbat biletele, defect, bineînțeles. Am coborât și am așteptat acest tren care în cele din urmă a plecat. Am stat o oră 45 de minute în gara din Pitești în caldură, în zi declarată cod roșu de căldură”.

Căldura a fost greu de suportat nu numai în trenuri, ci și în gări, unde oamenii au așteptat îndelung trenurile întârziate.

În gara din Chitila, sunte de pasageri ai unui tren au așteptat mai multe ore să-și continue călătoria. Este vorba despre un tren interregio care a plecat de la Constanța, a ajuns la București, apoi a plecat din Gara de Nord la 16:50 și după aproximativ o jumătate de oră locomotiva s-a defectat.

Acolo a mers și poliția deoarece pasagerii s-au enervat din cauza căldurii, dar și din cauză că nu primeau informații.

Inițial li s-a promis că va veni un alt tren, doar că și acesta s-a defectat. Din nou, o altă locomotivă le-a fost promisă, iar după ora 19 oamenii încă o așteptau. Într-un final, oamenii au reușit să plece din gara din Chitila.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Fost director Telecomunicații CFR SA, condamnat pentru că și-ar fi abuzat copiii. Îi obliga să întrețină relații intime
Fost director Telecomunicații CFR SA, condamnat pentru că și-ar fi abuzat copiii. Îi obliga să întrețină relații intime

Un fost director al Telecomunicații CFR SA a fost condamnat la 7 ani şi 4 luni de închisoare, după ce și-a umilit și abuzat copiii. Calvarul ar fi început când soția lui a decedat. Bărbatul ar fi fost reclamat chiar de fiii lui.

Incendiu în gara din Bârlad. O locomotivă a CFR Călători a luat foc
Incendiu în gara din Bârlad. O locomotivă a CFR Călători a luat foc

O locomotivă a luat foc, duminică, în stația CFR Bârlad. La sosirea salvatorilor, era inundată de fum.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.