„Sunt oameni care efectiv se sufocă”. Sute de călători cu trenul au rămas blocați minute în șir în câmp, la 40 de grade

×
Codul embed a fost copiat

Călătoria cu trenul poate deveni un coșmar în aceste zile insuportabile. Au fost impuse restricții de viteză, iar întârzierile sunt tot mai mari. În cazurile fericite, aerul condiționat din vagoane funcționează cu greu.

În cele dramatice nu există. Iar călătorii simt că se sufocă. Nu de puține ori, din cauza unor incidente, trenurile rămân blocate între stații.

Sute de călători au rămas pe câmp după ce locomotiva trenului IR 1663 care a plecat din București spre Iași s-a defectat. Vagoanele fără aer condiționat s-au transformat în saune. Personalul trenului nu a împărțit apă, așa că fiecare s-a descurcat cum a putut.

Bărbat: „Așa stăm de mai bine de jumătate de oră, așteptăm o locomotivă de la Tecuci. Avem noroc că am descoperit că avem un izvor de unde să ne luăm apă, CFR nici apă nu ne-a dat. 45 de grade erau în vagon înregistrate. Aerul condiționat nu funcționează și stăm și așteptăm. Fără aer condiționat, fără nimic. E o bătaie de joc”.

Trenul IR 1754 Suceava - București nu a avut instalația încărcată cu freon, iar oamenii – tineri ori vârstnici, au simțit că îi ia cu leșin. Au folosit evantaie, batiste ori reviste ca să-și facă un pic de vânt. Și în acest caz întârzierea a fost de zeci de minute.

Citește și
locomotivă bârlad
Incendiu în gara din Bârlad. O locomotivă a CFR Călători a luat foc
„Uşor obraznică”. Rareș Bogdan reacționează la cererea făcută de Elena Lasconi

Bărbat: „Afară sunt peste 40 de grade, la clasa 1, peste 30 de grade. Era adineauri aici o doamnă cu un copil, am crezut că se sufocă bebelușul acela. Șeful de tren ne-a spus că nu s-a pus freon încă de la plecare, nu că instalația nu face față, e o neglijență pur și simplu criminală, avem oameni, bătrâni, oameni care efectiv se sufocă”.

Femeie: „Sunt condiții deplorabile, din cauză că sunt temperaturi de peste 40 de grade, domnii de la CFR ne-au spus că nu este freon”.

Femeie: „Îmi este foarte cald, am sperat că la clasa I va fi bine”.

Și trenul IR 1983, care circula din București Nord spre Constanța, a stat în câmp peste 70 de minute, după ce un șofer a lovit o barieră. Fără aer condiționat, în vagoane erau peste 40 de grade.

Cu o întârziere de 70 de minute a ajuns și trenul din Craiova în Pitești.

Femeie: „Suntem în trenul de la Craiova- București. La ora 16.03 trebuia să plece un alt tren spre București din Pitești și când ne-am urcat să plecăm, după ce ne-am schimbat biletele, defect, bineînțeles. Am coborât și am așteptat acest tren care în cele din urmă a plecat. Am stat o oră 45 de minute în gara din Pitești în caldură, în zi declarată cod roșu de căldură”.

Căldura a fost greu de suportat nu numai în trenuri, ci și în gări, unde oamenii au așteptat îndelung trenurile întârziate.

În gara din Chitila, sunte de pasageri ai unui tren au așteptat mai multe ore să-și continue călătoria. Este vorba despre un tren interregio care a plecat de la Constanța, a ajuns la București, apoi a plecat din Gara de Nord la 16:50 și după aproximativ o jumătate de oră locomotiva s-a defectat.

Acolo a mers și poliția deoarece pasagerii s-au enervat din cauza căldurii, dar și din cauză că nu primeau informații.

Inițial li s-a promis că va veni un alt tren, doar că și acesta s-a defectat. Din nou, o altă locomotivă le-a fost promisă, iar după ora 19 oamenii încă o așteptau. Într-un final, oamenii au reușit să plece din gara din Chitila.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Ce decizie a luat Gică Hagi după ce a fost propus ca selecționer la echipa națională a României
NEWS ALERT Ce decizie a luat Gică Hagi după ce a fost propus ca selecționer la echipa națională a României
Citește și...
Fost director Telecomunicații CFR SA, condamnat pentru că și-ar fi abuzat copiii. Îi obliga să întrețină relații intime
Fost director Telecomunicații CFR SA, condamnat pentru că și-ar fi abuzat copiii. Îi obliga să întrețină relații intime

Un fost director al Telecomunicații CFR SA a fost condamnat la 7 ani şi 4 luni de închisoare, după ce și-a umilit și abuzat copiii. Calvarul ar fi început când soția lui a decedat. Bărbatul ar fi fost reclamat chiar de fiii lui.

Incendiu în gara din Bârlad. O locomotivă a CFR Călători a luat foc
Incendiu în gara din Bârlad. O locomotivă a CFR Călători a luat foc

O locomotivă a luat foc, duminică, în stația CFR Bârlad. La sosirea salvatorilor, era inundată de fum.

Recomandări
Cum a pierdut România un milion de euro din fonduri europene, bani care ar fi putut să refacă multe centre de agrement
Cum a pierdut România un milion de euro din fonduri europene, bani care ar fi putut să refacă multe centre de agrement

În România, o tabără din două este în ruină! În 35 de ani, statul român nu a avut nicio strategie de salvare a patrimoniului turistic școlar.

Avertisment sever de la Bruxelles pentru România: „Gaura neagră” din Justiție care încurajează corupția la nivel înalt
Avertisment sever de la Bruxelles pentru România: „Gaura neagră” din Justiție care încurajează corupția la nivel înalt

Corupția rămâne o problemă majoră în țara noastră, iar cei mai mulți dintre români cred că sunt afectați direct în viața de zi cu zi, în timp ce 9 din 10 patroni vorbesc despre un fenomen larg răspândit.

Dosar penal deschis în cazul bătrânului mort după ce a ajuns la spital cu cangrenă. Cum se apără administratorul azilului
Dosar penal deschis în cazul bătrânului mort după ce a ajuns la spital cu cangrenă. Cum se apără administratorul azilului

Un nou caz de cinism și nepăsare, într-un azil unde oamenii ar trebui să fie îngrijiți și ajutați este acum anchetat penal. Un bărbat de 56 de ani, internat într-un cămin din Argeș, a murit pentru că ar fi fost neglijat acolo.