Zborurile low cost, mutate pe Otopeni din martie 2012. Cu cat se vor scumpi biletele
Aeroportul Otopeni ar putea lucra, de anul viitor, la capacitate dubla, desi este pregatit chiar de acum sa preia zborurile low-cost de pe Baneasa.
"Henri Coanda" va avea si un terminal nou de plecari internationale, care va fi gata in iulie 2012, promit oficialii. Cu toate ca pe santier, muncitorii mai mult stau.
Pe santier, muncitorii nu se inghesuie la lucru. Sprijina schele de metal, stau cu mainile in buzunare si sparg seminte. Dar se activeaza imediat, cand apare ministrul transporturilor, care spune ca lucrarile vor fi gata la timp.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Actualul terminal plecari internationale va fi prelungit cu o cladire. Noua constructie va avea aproape 20 de mii de metri patrati, 52 de ghisee check-in si opt porti pentru plecari si sosiri interne. Va ridica nivelul de confort al pasagerilor si ajungem astfel in prezent, fortati de criteriile Schengen.
Aeroportul "Henri Coanda" ar trebui sa fie astfel atractiv pentru calatori, dar mai ales pentru companiile aeriene. Zborurile low-cost care mai opereaza pe aeroportul Baneasa ar trebui sa se mute aici din martie 2012, iar biletele se vor scumpi automat cu 4 - 5 euro.
Adica 2 milioane de pasageri low-cost ar trebui sa plateasca noua milioane de euro in plus pe an.
TAXE AEROPORTUARE
OTOPENI 22 euro/pasager
BANEASA 17 euro/ pasager
In 2011, Aeroportul Henri Coanda si Aeroportul Baneasa vor inregistra aproape 7 milioane si jumatate de pasageri, cu 6% mai multi decat anul trecut.