Ucraina a reparat și schimbat sute de kilometri de căi ferate în 2023. România, zero pe linie
Deși răvășită de aproape doi ani de război, Ucraina a reușit să-și mențină în funcțiune rețeaua feroviară, trenul fiind principalul mijloc de transport pentru pasageri și marfă în condițiile în care zborurile sunt oprite.
În România, în 2023, nu a fost recepționat niciun kilometru de cale ferată nouă.
Anul trecut, compania națională de căi ferate din Ucraina, Ukrzaliznîția (UZ), a reparat și schimbat 289 de kilometri de căi ferate și a reconstruit 15 poduri.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Pentru comparație, 2023 a fost un an cu zero kilometri de cale ferată modernizată recepționați în România, potrivit Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, citată de Club Feroviar. Asta deși la începutul anului oficialii companiei de infrastructură anunțau proiecte pentru tronsoane de linii feroviare modernizate pe o lungime de aproape 100 de kilometri .
Datele furnizate de-a lungul anilor de CFR SA arată că numărul kilometrilor de cale ferată modernizată recepționați în România a scăzut de la an la an.
Citește mai multe pe spotmedia.ro.