Capitala santierelor fara de sfarsit. Primaria incepe proiecte noi, dar nu le termina pe cele vechi
In acest moment, peste 100 de lucrari sunt neterminate, desi termenul de predare e depasit.
Pe lista gasim metroul din drumul Taberei sau pasaje care blocheaza orasul. Culmea este ca, in loc sa termine ce au inceput, responsabilii anunta proiecte noi.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Pasajul Mihai Bravu, o lucrare importanta care insa de un an si jumatate sta pe loc. Proiectul care prevede doua pasarele, cate una pe fiecare sens ar fi trebuit sa fie inaugurat in primavara anului trecut. In decembrie 2012 insa primaria a reziliat contractul dupa ce constructorul a intrat in insolventa. De atunci si pana acum, edilii nu fac decat expertize.
"In acest moment ne aflam in procedura de atribuire a contractului pentru continuarea si finalizarea lucrarilor. Noul contract va avea termen de finalizare de maxim 15 luni", explica primarul Sorin Oprescu.
Cu nervii la pamant sunt si cei care locuiesc sau tranziteaza bulevardele Liviu Rebreanu si Camil Ressu, acolo unde se inlocuiesc liniile de tramvai si se modernizeaza soseaua. Santierul a inceput in urma cu 2 ani iar astazi primaria vorbeste despre doar 60% din lucrari finalizate.
Probleme sunt si la diametrala Berzei Buzesti, aceasta coloana vertebrala a circulatiei din Capitala, asa cum o numesc edilii. Aici lucrarile au inceput in 2009 si promisiunea era ca prima etapa va fi gata intr-un an si jumatate. Iata-ne in iulie 2013 in plin santier.
Cei care au afaceri in zona sunt disperati.
"Cifra de afaceri a scazut foarte mult, vanzarea a scazut mult mult de tot"
Reprezentantii primariei promit ca in toamna acest tronson va fi si el circulat si spun ca intarzierile nu au fost din vina lor.
Era vorba de un numar de monumente instorice asupra carora trebuiau facuite niste studii si evaluari inainte de demararea executiei
La ele se adauga lucrarile de reabilitare a drumurilor care trebuie terminate paa la toamna si 7 proiecte noi care pot dura citiva ani.
Cele mai importante sunt pentru un nou pasaj subteran la Piata Sudului, controversatul pasaj de la Piata Presei libere si cel pietonal de la Piata Romana.