Procurorii Parchetului Judecatoriei Sector 6 fac cercetari in cazul accidentului de la Lujerului
Procurorii Parchetului Judecatoriei Sector 6 fac cercetari in cazul accidentului care a avut loc joi, in Pasajul Lujerului, in care au fost implicate trei tramvaie, peste 50 de persoane fiind ranite.
"Pe rolul Parchetului de pe langa Judecatoria Sector 6 a fost constituita o cauza penala in care se efectueaza cercetari cu privire la incidentul petrecut in aceasta dimineata, in Pasajul Lujerului. La fata locului s-au deplasat doi procurori ai acestei unitati de parchet, care deruleaza cercetarile", se arata intr-un comunicat de presa al Ministerului Public.
Accidentul din Pasajul Lujerului s-a produs la ora 7.25, in Pasajul Lujerului, pe sensul spre Piata Presei, fiind implicate trei tramvaie de pe linia 41, un al patrulea reusind sa opreasca la timp, a declarat pentru MEDIAFAX purtatorul de cuvant al Regiei Autonome de Transport Bucuresti, Brandusa Raeceanu.
Un numar de 37 de persoane ranite in urma accidentului din Pasajul Lujerului au fost duse la spital de echipaje SMURD, iar alte 15 au mers singure la unitatile sanitare, a declarat pentru MEDIAFAX coordonatorul SMURD Bucuresti, Bogdan Oprita.
Medicul Bogdan Oprita a precizat ca la Spitalul Floreasca au fost transportate de catre echipajele SMURD 20 de victime, la Spitalul Elias au fost duse alte opt si tot opt au ajuns la Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti (SUUB), iar un copil a fost transportat la Spitalul "Grigore Alexandrescu".
De asemenea, 15 persoane au mers singure la spital, dintre care patru la Spitalul de Urgenta Floreasca, trei la Spitalul Elias si opt la SUUB.
Medicul Oprita a mai spus ca opt dintre cele 24 de victime care au ajuns la Spitalul de Urgenta Floreasca sunt in stare grava, avand traumatisme cranio-cerebrale, toracice si multiple contuzii.
Inspectia Muncii face cercetari in cazul accidentului din Pasajul Lujerului, considerat accident colectiv de munca, deoarece vatmanii erau in timpul programului si majoritatea pasagerilor mergeau la locul de munca, a declarat pentru MEDIAFAX seful IM, Nicolae Dantes Bratu.
El a precizat ca impreuna cu reprezentantii politiei s-ar putea dispune o expertiza tehnica a tramvaielor, pentru a vedea daca a fost vorba de o defectiune tehnica sau de o eroare umana.