Peste un milion de persoane au vizitat Târgul de Crăciun din București

27-12-2019 14:31

targul de craciun bucuresti

Peste un milion de vizitatori români şi străini au fost prezenţi la cea de-a 13-a ediţie a Târgului de Crăciun din Bucureşti, organizat în perioada 28 noiembrie-26 decembrie 2019, a anunțat Primăria Capitalei.

Artiştii îndrăgiţi şi trupele consacrate, muzica pentru toate gusturile, oferta diversificată şi de calitate a produselor expuse în cele 133 de căsuţe din lemn, decorate festiv, patinoarul, Casa Moşului şi caruselul pentru copiii, bradul înalt de 30 de metri, mâncarea gătită şi dulciurile de casă din diferite zone ale ţării, i-au adus pe oaspeţii târgului mai aproape de magia sărbătorilor de iarnă, potrivit unui comunicat al Creart - Bucureşti transmis vineri Agerpres.

Potrivit sursei citate, copiii s-au bucurat din plin de atracţiile pregătite special pentru ei, la care intrarea a fost gratuită: patinoarul de 600 mp, caruselul şi Casa lui Moş Crăciun - unde au fost organizate ateliere de creaţie în care cei mici au realizat globuri şi coroniţe de sărbători.

Prezenţa Moşului însuşi, în mijlocul lor, precum şi a elfilor, la Târgul de Crăciun Bucureşti 2019, a amplificat interesul şi bucuria celor mici, care i-au împărtăşit gândurile şi dorinţele lor de Crăciun.

Printre artiștii care au concertat în Piața Constituției se numără: Loredana, Horia Brenciu & HB Orchestra, Ştefan Bănică, Viţa de Vie, Vunk, Voltaj, Bere Gratis, Holograf, Phoenix, Moonlight Breakfast, Antract, Damian Drăghici & Brothers, Ovidiu Komornyik & OK Band, Nicole Cherry, Connect-R, Bosquito, Elena Gheorghe Band, ansambluri de datini şi obiceiuri din toate regiunile ţării, Ştefan Hruşcă, Narcisa Suciu, Grigore Leşe, Fuego, Irina Loghin şi mulţi alţii, menționează comunicatul Creart.

"Silent Night" - concertul extraordinar de Crăciun susţinut în Seara de Ajun la Târgul de Crăciun Bucureşti, a fost unul dintre punctele de vârf ale scenei din Piaţa Constituţiei.

Campania umanitară a Târgului de Crăciun Bucureşti - "Dăruieşte, fii mai bun! Şi tu poţi fi Moş Crăciun!" şi-a atins scopul şi anul acesta, cu sprijinul unui număr impresionant de vizitatori care au oferit cărţi şi jucării pentru copiii nevoiaşi, al trupei VUNK, cea care s-a implicat activ şi voluntar în promovarea campaniei, precum şi al Asociaţiei Sfântul Arhidiacon Ştefan Ghencea - partenerul Creart în cadrul acestei campanii, care a distribuit cadourile copiilor din programele pe care le derulează: "Prevenirea abandonului şcolar" şi cel al "Cantinei Sociale Ghencea".

70 kg de pluş, 10 saci de cărţi şi 12 saci de jucării au mers anul acesta către copii defavorizaţi, în urma campaniei umanitare derulată anual la Târgul de Crăciun Bucureşti, mai precizează comunicatul menţionat.

Sursa: Agerpres


VIDEO PROTVPLUS.RO