Opt vagoane au luat foc vineri noapte langa podul Grant. Pompierii au intervenit cu 10 autospeciale
Incendiul izbucnit vineri seara in apropierea podului Grant din Capitala a fost stins, focul afectand in total opt vagoane scoase din circulatie, au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentantii Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Bucuresti.
Potrivit surselor citate, incendiul a fost stins in jurul orei 00.30, dupa aproximativ o ora si 45 de minute de la inceperea interventiei, scrie MEDIAFAX.
Pompierii au intervenit cu zece autospeciale cu apa si spuma.
La fata locului s-au aflat si doua echipaje de descarcerare si unul de prim ajutor, insa nu a fost nevoie de interventia acestora, nefiind inregistrate victime.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Potrivit celor de la ISU, cauza incendiului nu este cunoscuta deocamdata. Nu exclusa insa ipoteza ca focul sa fi izbucnit din cauza unor oameni ai strazii.
Incendiul, semnalat la 112 in jurul orei 22.30, a izbucnit la liniile ferate din apropierea podului Grant din Capitala, fiind cuprinse de flacari vagoane scoase din circulatie.
Reprezentatii ISU Bucuresti au mai spus ca incendiul a izbucnit aproximativ in aceeasi zona unde, in 23 august, au fost afectate de flacari, in conditii similare, alte 11 vagoane scoase din circulatie. Atunci, pompierii au avut nevoie de aproximativ trei ore si jumatate pentru a stinge incendiul.
Potrivit CFR Calatori, doua dintre vagoanele cuprinse de flacari in 23 august erau achizitionate de la companie de catre o firma privata, in vederea casarii si comercializarii acestora ca fier vechi, iar celelalte erau scoase din uz si aflate in diverse stadii de casare.
Reprezentantii CFR Calatori au mai spus ca "in zona era in desfasurare activitatea de taiere a vagoanelor de catre o firma specializata, care actiona in numele firmei proprietare a doua vagoane".