O femeie a fost amendată de controlori pentru că a pus piciorul în vagonul de clasa I
O navetistă din Marea Britanie a fost amendată de controlori în timpul unei călătorii cu trenul pentru că a pășit în vagonul de la clasa I.
Femeia călătorea într-un tren de navetiști ce face legătura între Liverpool și Essex. Cum trenul era plin ochi, aceasta a ajuns să călătorească sprijinită de ușă și cu un picior în compartimentul de la clasa I, potrivit Daily Mail.
Controlorul care a trecut să îi verifice biletul, a observat acest lucru și a decis să o amendeze pe femeie, cu toate că aceasta avea un abonament valabil, pentru care plătise 6.000 de lire.
Alegeri 2024
21:55
Alegeri prezidențiale. Primarul Dominic Fritz: ”Un cetățean a fost amendat pentru o postare despre Elena Lasconi pe Facebook”
20:15
AUR depune plângere penală împotriva ministrului de Externe: ”Fraudare masivă a alegerilor prezidenţiale” din diaspora
19:14
Alegeri prezidențiale 2024. Secțiile de vot din toată țara sunt pregătite. Pedepse aspre pentru cei care încalcă legea
19:07
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spun românii care votează din străinătate: ”Doamne ajută!”. ”De noi depinde soarta țării”
Train passenger who pays £6,000 for her rail season ticket is fined because just ONE foot was in a first class carriage https://t.co/wFgC8fCOip
— Daily Mail U.K. (@DailyMailUK) November 15, 2019
Uluiți de scena la care au asistat, mai mulți călători și-au exprimat furia pe rețelele de socializare.
"Cineva încearcă să amendeze o femeie pentru că a stat cu un picior în compartimentul de la clasa I, într-un tren plin cu călători. Explodez de furie", a scris un bărbat pe Twitter.
"O femeie este amendată dintr-un motiv șocant - a stat cu un picior la clasa I, într-un tren plin", a reacționat și o femeie.
Compania Greater Anglia, de care aparține trenul, a reacționat în urma incidentului. "Vagoanele de la clasa I, inclusiv separeurile și culoarele, sunt doar pentru cei care au plătit un bilet la clasa I. Angajații noștri au informat-o pe femeie că mai era loc în alte vagoane. O încurajăm pe călătoare să ne contacteze direct dacă consideră că nu a fost tratată corect", a transmis un purtător de cuvânt al Greater Anglia.