Mărturiile pasagerilor care au așteptat nu mai puțin de 20 de ore ca să revină din vacanță. „Curgea ceva negru de la motor”
Scandal pe aeroportul din Antalya, unde două sute de români au așteptat nu mai puțin de 20 de ore ca să revină din vacanță.
Din cauza așteptării prelungite, un bebeluș de zece luni a fost transportat la spital împreună cu mama. La Timișoara, alți 200 de turiști care urmau să plece cu aceeași aeronavă au pierdut o noapte de cazare.
200 de pasageri ar fi trebuit să se urce în cursa charter
Copiii au dormit pe scaune înveliți cu prosoapele din vacanță, în așteptarea avionului care ar trebuit să-i aducă din Antalya la Timișoara. În total, 200 de pasageri ar fi trebuit să se urce în cursa charter. După câteva ore de întârziere au decolat, dar după o ora de zbor, timp în care pasagerii spun că au văzut un lichid negru care se scurgea de la motor, avionul a revenit pe același aeroport.
Pasageră: „Noi când ne-am dat jos din avion se simțea un miros puternic de ars, curgea ceva negru de la motor și au venit o grămadă de echipaje în jurul avionului”.
Un bebeluș de zece luni a făcut febră 40
Au urmat alte ore lungi în aeroport, timp în care un bebeluș de zece luni a făcut febra 40. Mama a cerut asistență medicală și amândoi au fost transportați la spital.
Pasageră: „I-au adus un doctor acolo să o consulte în aeroport, a venit un doctor cu o asistentă și i-au spus că este foarte riscant să rămână în aeroport și trebuie să meargă la spital. Au luat-o cu ambulanța”.
Nelu Balaș, pasager: „Am fost mințiți din oră în oră că vom pleca foarte curând și acest foarte curând s-a făcut 26 de ore. Să vezi copii dormind pe bănci, să vezi că după 16 ore își aduc aminte: nu vreți cumva un hamburger sau o apă? A fost destul de deranjant ceea ce s-a întâmplat”.
Alți 200 de pasageri au pierdut o noapte de cazare din cauza timpilor de așteptare
Pe aeroportul din Timișoara, alți 200 de pasageri așteptau să plece în vacanță cu aceeași aeronavă. Au avut întârziere 16 ore și au pierdut o noapte de cazare.
Nelu Balaș a plătit 1000 de euro pentru sejur într-un hotel de cinci stele din Antalya. S-a interesat dacă poate obține despăgubiri. Compania care a operat zborul este una turcească și cum întâmplarea a avut loc pe un aeroport din afara Uniunii Europene, nu va primi nimic.
Nelu Balaș, pasager: „Această societate nu va plăti un leu despăgubire, pentru că aeronavele care pleacă dintr-o societate care îi situată în afara UE nu are responsabilitatea de a achita despăgubiri”.
Nici compania aeriană și nici tur operatorul cursei charter nu au oferit un punct de vedere până la această oră.