Explicatiile CFR pentru conditiile in care isi transporta calatorii. "E iarna" si "depinde ce inteleg prin frig si cald"
Sunt zile in care nu iti doresti sa fii pasager in unele trenuri CFR. Garniturile au acumulat intarzieri de ore, iar calatorii s-au plans ca in vagoane a fost la fel de frig ca afara.
Se intampla din cauza ca vagoanele si locomotivele sunt vechi si se strica des. De altfel, nici pasagerii care au asteptat trenurile nu au fost mai fericiti. Au inghetat bocna in gari care arata ca in lumea a treia.
Pasagerii au inghetat in trenul care a ajuns la Constanta cu intarziere de peste 2 ore. Locomotiva s-a stricat si a fost nevoie de alta. Cat timp au asteptat-o, calatorii au stat in adevarate frigidere. Seful regionalei responsabil de ruta ii contrazice pe calatori.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Reporter: "Vi se pare frig in tren?"
Seful regionalei: "Pai cat a fost locomotiva defecta?"
Reporter: "Oamenii au spus ca a fost frig."
Seful regionalei: "Depinde ce inteleg ei prin frig si cald"
Asadar, frigul este relativ. La fel si timpul. Trenul Bucuresti Timisoara a intarziat astazi 200 de minute.
Reporter: "V-au dat ceva? Un ceai cald sau ceva de genul?"
Calator: "Nu. Nici vorba de asa ceva "
Explicatii pentru intarzieri si frig exista. Locomotive vechi si vagoane vechi. CFR Calatori nu a mai cumparat un vagon nou din 2011.
Asa se face ca vagoanele existente au mari probleme, de exemplu unul dintre ele are o usa care nu se inchide foarte bine. Astfel ca frigul patrunde si pasagerii au mari probleme chiar si atunci cand sunt in mers si locomotiva functioneaza.
Angajatii CFR Calatori pe care i-am gasit intr-un vagon cu usa plina de gheata au explicatii. Sustin ca pasagerii lasa usile deshise ca sa fumeze si nu le inchid. Faptul ca sufla crivatul printre usi nu este o mare problema.
Intre timp, putini dintre pasagerii care asteptau in gari au avut noroc de o sala de asteptare incalzita.
In gara Basarab din Bucuresti exista calorifere, dar unul este rece, chiar sloi. Aceasta gara are si usi din termopan. Din pacate au fost lasate deschise, astfel ca pasagerii care vor sa se inclazeasca aici nu au nicio sansa. In gara este la fel de frig ca afara.
Angajatul garii are o explicatie "logica" pentru situatia descrisa de pasageri.
Reporter: "De ce e asa de frig? In gara."
Angajat gara: "Pai, nu e frig? Nu e iarna?"
Si in gara din Timisoara a fost frig. Reprezentantii CFR recunosc ca sunt probleme, iar unele garnituri au avut defectiuni la sistemele de incalzire din cauza temperaturilor de minus 25 de grade.
Spun insa ca prioritar pentru companie a fost transportul pasagerilor in siguranta.
Sursa: Pro TV
Etichete: scuze, CFR, vagoane, frig, intarzieri, garnitura,
Dată publicare:
09-01-2017 19:56