E-mail marketing-ul în era digitală. Sfaturi de la experți pentru antreprenorii români
Jessica Best, unul dintre speakerii internaționali care a urcat pe scena GPeC Summit, a explicat într-un interviu acordat Știrile Pro TV cât de important este ”E-mail marketing-ul” în era digitală.
Jessica are peste 15 ani de experiență în E-Mail Marketing, CRM și în marketing bazat pe date.
Ea a evidențiat impactul dramatic al pandemiei asupra marketing-ului digital, care a accelerat dependența de canale digitale precum e-mail marketing-ul. E-mail-ul a devenit o modalitate esențială de a ajunge la clienții care stau acasă și evită metodele tradiționale de publicitate.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Nu în ultimul rând, la fel de importantă este testarea de tip A/B pentru optimizarea campaniilor de e-mail marketing.
Segmentarea listei de e-mailuri este o altă strategie cheie menționată, pentru că asigură livrarea mesajelor către segmente relevante ale publicului țintă - a mai explicat Jessica Best.
Integrarea e-mail marketing-ului cu alte canale digitale, cum ar fi rețelele sociale, este esențială pentru o strategie digitală cuprinzătoare. Această integrare permite difuzarea conținutului către utilizatori pe mai multe platforme și crește eficiența generală a marketingului.
Pentru antreprenorii români din domeniul online, Jessica Best recomandă experimentarea cu instrumente de e-mail marketing. Aceste platforme sunt ușor de utilizat și oferă funcționalități puternice pentru automatizarea campaniilor și personalizarea mesajelor.
Jessica Best: “Aș putea glumi spunând că folosesc AI de mult timp, chiar de dinainte să vorbim despre AI, deoarece iau decizii bazate pe date. Platformele de e-mail marketing fac segmentare automată de 15 ani. Nu am numit-o AI, dar a permite unui computer să ia 500 de decizii pentru ca o ființă umană să nu fie nevoită să o facă este exact ceea ce facem în e-mail marketing. Cred că punctul în care vedem o schimbare a discuției este inteligența artificială generativă. Adica, îi permiți inteligentei artificiale să scrie sau să proiecteze e-mail-ul pentru tine? Posibil, dar asigură-te că l-ai antrenat foarte, foarte bine.”
Pentru mai multe detalii, urmăriți înregistrarea VIDEO din articol.