Decizie importantă luată de TAROM. Pasagerii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie, vizați direct

tarom
Facebook.com

O adresă de email dedicată pasagerilor afectaţi de anularea zborurilor din data de 8 iulie a fost creată, marţi, de TAROM pentru transmiterea cererilor şi documentelor necesare în vederea obţinerii despăgubirilor, a anunţat compania.

 

"TAROM s-a confruntat cu o situaţie fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declaraţiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situaţii independente de voinţa şi acţiunile companiei, pasagerii au fost afectaţi de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători iar echipa de asistenţă este în contact direct cu aceştia pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile. Pentru a facilita procesul de compensare a călătorilor afectaţi în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, TAROM anunţă crearea unei adrese de email dedicate: [email protected], la care pasagerii pot transmite cererile şi documentele necesare în vederea obţinerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004", precizează, într-un comunicat d epresă, compania TAROM. 

Pasagerii afectaţi de aceste anulări pot transmite solicitarea de compensare la adresa de email menţionată, unde trebuie să transmită următoarele informaţii: nume şi prenume pasager, număr de zbor, copia biletelor de călătorie şi codul rezervării.

De asemenea, dacă este cazul pasagerii trebuie să transmită şi dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport şi să precizeze modalitatea de compensare pentru care optează (bani/voucher electronic).

Potrivit sursei citate, voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate de companie (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă. Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format: nume şi prenume beneficiar cont, denumirea băncii, sucursala, adresa băncii, Iban, Cod SWIFT/BIC, monedă cont.

Citește și
Tarom
Adina Vălean: Ceea ce s-a întâmplat la TAROM este nepotrivit apropo de respectul faţă de pasageri şi faţă de companie
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

"Compania TAROM îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie", se menţionează în comunicat.

Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: [email protected], [email protected] .

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române - TAROM a fost înfiinţată în anul 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor, fiind membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010. Transportatorul Naţional al României deţine o flotă de 18 aeronave şi are în portofoliul său un număr de 70 de destinaţii operate cu aeronave proprii sau deservite de partenerii săi code share. Din anul 1993, TAROM este companie membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA).

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
ANPC a anunţat că TAROM va despăgubi unii pasageri pentru zborurile anulate de luni. Ce compensaţii vor primi
ANPC a anunţat că TAROM va despăgubi unii pasageri pentru zborurile anulate de luni. Ce compensaţii vor primi

Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au anunţat că TAROM va despăgubi toţi pasagerii care au achiziţionat bilete direct de la companie şi care depun cerere de rambursare a compensaţiilor, conform legii.

Adina Vălean: Ceea ce s-a întâmplat la TAROM este nepotrivit apropo de respectul faţă de pasageri şi faţă de companie
Adina Vălean: Ceea ce s-a întâmplat la TAROM este nepotrivit apropo de respectul faţă de pasageri şi faţă de companie

Situaţia creată la TAROM, luni, de unii piloţi care s-au declarat inapţi de zbor este nepotrivită apropo de respectul faţă de pasageri şi de companie, consideră comisarul european pentru Transporturi, Adina Vălean.

TAROM anunță că a ajuns la un ”acord de normalitate” cu piloții ”inapți de zbor”. Surse: Salariile lor vor crește treptat
TAROM anunță că a ajuns la un ”acord de normalitate” cu piloții ”inapți de zbor”. Surse: Salariile lor vor crește treptat

Compania TAROM a anunțat, marți, că a ajuns la un acord cu piloții ”inapți de zbor”, care au provocat anularea a numeroase zboruri. Astfel, TAROM a anunțat încheierea unui acord ”pentru normalitate” și derularea operațiunilor de zbor în regim normal.    

Ministrul Transporturilor: TAROM va trebui să despăgubească pasagerii ale căror zboruri au fost anulate
Ministrul Transporturilor: TAROM va trebui să despăgubească pasagerii ale căror zboruri au fost anulate

TAROM va trebui să despăgubească pasagerii ale căror zboruri au fost anulate în cursul zilei de luni, a declarat ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu.

Criza de la TAROM. Pasageri au așteptat și 16 ore pentru un zbor: „Am pierdut cazările, vacanța”. Ce au obținut piloții
Criza de la TAROM. Pasageri au așteptat și 16 ore pentru un zbor: „Am pierdut cazările, vacanța”. Ce au obținut piloții

După zeci de zboruri anulate rând pe rând în decurs de mai bine de 24 de ore, conducerea companiei TAROM și angajații au ajuns la un acord: începând de marți dimineață, programul a revenit la normal.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.