Circulația feroviară, grav afectată în regionalele Craiova și Timișoara. Întârzieri ale trenurilor între 300 și 450 minute
CFR anunţă că circulaţia feroviară este „grav afectată” în regionalele Craiova şi Timişoara, în urma furtunilor din noaptea de vineri spre sâmbătă.
Două trenuri, care tranzitează regionalele Craiova şi Timişoara, având ca destinaţie sau staţie de tranzit Bucureşti Nord, înregistrează întârzieri cuprinse între 300 si 450 de minute, scrie News.ro.
Potrivit CFR, furtuna din timpul nopţii a provocat deranjamente de aproximativ 20 de pronsoane de cale ferată, după ce zeci de copaci, dar şi stâlpi de beton care susţin linia de contact, au căzut pe linia de cale ferată, iar firul de contact care asigură alimentarea locomotivelor cu energie electrică a fost rupt pe zeci de kilometri. Pe tronsonul cuprins între staţiile de cale ferată Golenţi şi Moţăţei, vântul a luat acoperişul unei case şi l-a aruncat pe linia de cale ferată.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
CFR anunţă că trenurile IR 1922 şi IRL 79, care se îndreptau spre Bucureşti Nord, vor ajunge în capitală cu întârzieri cuprinse între 300 şi 450 de minute.
La ora transmiterii acestei ştiri, cele două garnituri sunt în circulaţie şi nu au fost semnalate alte avarii care să le afecteze traseul.
Trenul privat 11504, care a plecat din Arad către Bucureşti Nord şi apoi spre litoral, va ajunge în capitală cu peste 300 de minute întârziere, din cauza deranjamentelor înregistrare între Vălişoara şi Timiş. Pe acest traseu trenurile circulă cu locomotive diesel.
„Trenurile au fost oprite temporar, pe parcursul nopţii, în diferite gări, pentru a permite accesul drezinelor pantograf şi intervenţia personalului feroviar, atât cât pentru îndepărtarea copacilor, cât şi pentru repunerea sub tensiune a firului de contact”, transmite CFR.