CEO-ul care plânge pe LinkedIn pentru că și-a concediat angajații. Ce reacții a primit după postarea sa lacrimogenă
Braden Wallake, CEO-ul HyperSocial, o companie specializată în optimizarea postărilor pe LinkedIn, a postat un selfie în care plânge după ce a trebuit să concedieze mai mulți angajați.
„Acesta va fi cel mai vulnerabil lucru pe care îl voi distribui vreodată. M-am tot gândit dacă postez asta sau nu. A trebuit să concediem câțiva dintre angajații noștri. Am văzut o mulțime de disponibilizări în ultimele săptămâni pe LinkedIn”, a scris Wallake pe LinkedIn. "Cele mai multe dintre acestea se datorează crizei economice sau din alte motive. În cazul nostru, vina este a mea", a continuat acesta.
În continuarea mesajului, CEO-ul HyperSocial scrie că „În zile ca astăzi, mi-aș dori să fiu un proprietar de afacere condus doar de gândul la bani și să nu-mi pese de cine are de suferit pe parcurs. Dar nu sunt. Deci, vreau doar ca oamenii să vadă că nu toți directorii executivi sunt reci la inimă și nu le pasă când trebuie să concedieze oameni. Sunt sigur că sunt sute și mii de alții ca mine”.
Postarea lui Wallake a primit reacții mixte de la un număr de utilizatori de LinkedIn după ce postarea a devenit virală și a primit peste 29.000 de aprecieri până miercuri după-amiază.
Unii dintre cei care au comentat l-au lăudat pe CEO-ul HyperSocial pentru că și-a împărtășit sentimentele și a recunoscut greșelile sale din trecut, în timp ce alții și-au exprimat disconfortul față de mesajul său și spun că acesta pare o mișcare de marketing și că în postare vorbește mai mult despre el decât despre cei pe care i-a lăsat fără locuri de muncă.
„De ce să nu îți micșorezi propriul salariu/compensație generală pentru a-ți păstra angajații? Există o diferență între a spune că îți asumi responsabilitatea și a acționa în sensul acesta”, a comentat cineva.
La acest mesaj, Wallake a răspuns: „Trăiesc mult sub posibilitățile mele, iar partenerul meu este mult mai bun la economisire decât mine”.
Un alt utilizator i-a amintit lui Wallake că în urmă cu câteva săptămâni anunțase că a adoptat o vidră de mare, bani cheltuiți de el în plină recesiune economică. „Îți dai seama că a fost o mică donație făcută în numele meu ca un cadou de ziua mea? De fapt, nu avem o vidră de mare care se joacă pe lângă casa mea”, a răspuns Wallake.
Au fost, însă, și utilizatori care l-au lăudat pe Wallake pentru postarea făcută. "Este incredibil din partea ta să fii vulnerabil și să-ți expui sentimentele. Sperăm că oamenii pot lua ceva din asta și sperăm că vom vedea mai multe din asta, în special de la bărbați cu poziții de putere", a scris Jonathan Jacobs, un senior strateg în marketing.