BLACK FRIDAY. Comenzi online neonorate si reduceri aplicate incorect, reclamate de Black Friday
Zeci de reclamatii legate de Black Friday au fost facute, in intreaga tara, la Protectia Consumatorului, majoritatea acestora vizand neonorarea comenzii facute online, aplicarea incorecta a reducerilor si stocurile insuficiente de produse.
Deocamdata, in Bucuresti, dintre cele 130 de reclamatii primite de vineri pana luni dimineata, doar 10 s-au referit la reducerile de Black Friday, care au inceput la 22 noiembrie, au precizat reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Cateva zeci de astfel de reclamatii s-au inregistrat si in tara, dar mai multe vor fi facute, probabil, in aceasta saptamana, potrivit surselor citate
Alegeri 2024
10:11
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
10:04
De ce relațiile României cu Ucraina și Rep. Moldova s-ar putea înrăutăți după alegeri. Semnalul de alarmă tras de Politico
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
Ca si in alti ani, multi oameni reclama faptul ca n-au mai putut sa achizitioneze produsele comandate online. "Nu inteleg ca mailul care vine imediat dupa ce au facut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a facut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie sa primeasca un mail cu numarul acesteia si informatii privind existenta produselor comandate in stoc si livrarea lor. In mailul care vine automat li se si spune ca vor fi contactati pentru confirmarea comenzii", au aratat reprezentantii ANPC.
Oamenii mai reclama ca, in unele cazuri, reducerea nu s-a facut corect, ei motivand ca pretul la care s-a aplicat aceasta era mai mai mare decat cel din zilele de dinainte de Black Friday.
O alta categorie de reclamatii se refera la stocurile insuficiente ale unor produse cu pret redus.
ANPC precizeaza ca magazinele trebuie sa aplice, cu acesta ocazie, reducerea celui mai mic pret din ultimele 30 de zile.
Totodata, in cazul in care un comerciant si-a facut reclama ca are stocuri suficiente sau ca si-a suplimentat stocurile pentru Black Friday, inspectorii ANPC verifica documentele privind stocurile, pentru a vedea daca au fost informati corect consumatorii.
Sursa: Mediafax
Etichete: anpc, black friday, reduceri Black Friday,
Dată publicare:
25-11-2013 16:13