Aterizare de urgență pe Otopeni. Pasager: ”Oamenii au început să se roage”

tren de aterizare
iStock

Zbor cu emotii pentru cei 189 de pasageri ai unei curse Blue Air, cu destinatia Tel Aviv. Dupa aproximativ o oră de la decolarea de pe Otopeni, pilotul a decis să se întoarcă.

Un indicator de bord i-a semnalat o problemă tehnică. Martorii susțin că la coborâre ar fi văzut fum la unul dintre motoare.

Aeronava, un Boeing 737, a decolat de pe Otopeni la 7 şi 45 de minute. La bord erau aproape 200 de oameni, cei mai mulţi pelerini care doreau să ajungă în Tara Sfântă. În momentul în care avionul a intrat în spaţiul aerian al Bulgariei şi se afla la peste 5.000 de metri altitudine,  pilotul a realizat că are o problemă.

Zvi Asher, pasager: "Pilotul a transmis că e o mică problemă şi că ne întoarcem. Nu a fost panică, dar oamenii s-au speriat şi au început să se roage."

Reprezentanţii Blue Air nu au dorit să intre în detalii tehnice, însă precizează printr-un comunicat de presă că decizia comandantului de a reveni în România a fost una de precauţie, dar şi pentru liniştea pasagerilor.

Citește și
pilot sua
Manevra care a împiedicat avionul să se rupă. Pilotul erou din ”aeronava groazei”
Noi detalii despre cazul care a şocat România. Fetiţa ascunsă în canapea a fost ucisă pentru bijuteriile pe care criminalul le-a furat şi le-a amanetat, ca să joace la pariuri

Zvi Asher, pasager: "La întoarcere pe pistă erau mai multe maşini de pompieri şi salvări. Am văzut fum ieşind de la motorul de pe partea stângă. Era mai degrabă ca un abur și curgea un lichid de acolo."

După câteva ore de aşteptare, compania le-a pus oamenilor la dispoziţie o altă aeronavă, iar cea defectă a rămas la sol, pentru reparaţii.

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Articol recomandat de sport.ro
BREAKING NEWS Mircea Lucescu revine! A bătut palma cu noua sa echipă
BREAKING NEWS Mircea Lucescu revine! A bătut palma cu noua sa echipă
Citește și...
Descoperirea anchetatorilor în motorul aeronavei, care a explodat la 10.000 de m altitudine
Descoperirea anchetatorilor în motorul aeronavei, care a explodat la 10.000 de m altitudine

O fisură interioară la o elice de la motor ar fi condus la explozia acestuia, este una din pistele privilegiate de anchetatorii americani în cazul aeronavei Southwest Airlines.

Manevra care a împiedicat avionul să se rupă. Pilotul erou din ”aeronava groazei”
Manevra care a împiedicat avionul să se rupă. Pilotul erou din ”aeronava groazei”

Episod de coşmar, la 10.000 de metri altitudine. Cei 143 de călători ai unei curse New York - Dallas au văzut cum o bucată desprinsă din motorul stâng al avionului, a spulberat o fereastră, iar o femeie a fost parţial aspirată în exterior.

Cine este femeia care a murit dupa ce a fost partial ”aspirata” din avionul groazei
Cine este femeia care a murit dupa ce a fost partial ”aspirata” din avionul groazei

Cine este femeia care a murit dupa ce a fost partial ”aspirata” din avionul groazei

Recomandări
România și Republica Moldova, menționate direct într-un mesaj disperat transmis de Kiev: „Daţi-ne ceea ce avem nevoie
România și Republica Moldova, menționate direct într-un mesaj disperat transmis de Kiev: „Daţi-ne ceea ce avem nevoie"

Ucraina le-a cerut din nou aliaţilor să facă „paşi extraordinari şi îndrăzneţi" în vederea furnizării de apărare aeriană pentru a ajuta la apărarea împotriva valurilor de atacuri aeriene ruseşti care au vizat sistemul energetic în ultimele săptămâni.

Dosarul morților suspecte de la ATI. Cinci asistente și infirmiere de la Spitalul Sfântul Pantelimon, audiate
Dosarul morților suspecte de la ATI. Cinci asistente și infirmiere de la Spitalul Sfântul Pantelimon, audiate

Au reînceput audierile în cazul morților suspecte de la Spitalul Sfântul Pantelimon din Capitală.

„Golden Gate de România” a devenit un permanent șantier. Noile probleme apărute la podul de la Brăila
„Golden Gate de România” a devenit un permanent șantier. Noile probleme apărute la podul de la Brăila

Podul de la Brăila, care încă nici nu a fost predat de constructorul italian beneficiarului, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, continuă să aibă probleme.