Ambarcatiuni de lux la pret redus. Cum sunt reducerile pentru milionarii afectati de criza
Industria noastra de nave de lux primeste vant puternic din pupa. La a patra editie a targului din Bucuresti, un sfert dintre ambarcatiuni au fost produse sau asamblate in Romania.
Vanzatorii spun ca avem preturi chiar si cu 30% mai mici fata de barcile si yachturile aduse din Franta, Italia, Statele Unite sau Bulgaria. O veste buna pentru navigatorii experimentati si nu doar pentru ei.
De 1 martie, domnisoara Lola s-a prezentat la salon. Priveste in jur cu vadit interes, inca nu stie in care din yachturile-bijuterie ar arata cel mai bine.
Un apropo discret pentru domnul de-alaturi: pentru 1 martie, ii poate aseza ghioceii pe catamaran.
Cel mai costisitor martisor din salonul nautic este un yacht frantuzesc lung de 12 m, care costa 300.000 de euro.
Vine cu pregatire gratuita pentru lansarea la apa, cursuri de navigatie si gazduire timp de un an intr-un port de lux.
Cei care vor sa fie siguri ca merita banii trebuie sa stie ca, din aprilie, ambarcatiunea va fi disponibila pentru inchiriere, cu 1.500 de euro pe zi.
Un vis frumos, care ascunde insa si riscuri. Zeci de proprietari si-au lasat peste iarna barcile in portul Constanta, complet nepregatite pentru viscolul care a durat o saptamana.
Yachturi superbe, de sute de mii de euro, au fost facute bucati, iar stapanii vor plati reparatiile din buzunar.
N-au incheiat o asigurare anuala, care costa, ce-i drept, 2-3.000 de euro.
Pe cumparatori nu-i intereseaza cine lucreaza yachtul, ci cum sa-l procure mai ieftin. Pentru numai 2.000 de euro puteti naviga intr-o canotca, inventia lui Ivan Patzaichin, fiabila ca o lotca, rapida ca o canoe. Mai ales cand ii pui si motor.
Barcile "made in Romania" costa pana la 10.000 de euro, yachturile pana la 80.000.
Salonul de la Bucuresti ramane deschis pana duminica.