Pe cine cred ca pacalesc? Imitatiile chinezesti au niste nume de tot rasul. GALERIE FOTO
Un meniu la King Burger, un costum Anmani sau poate un pahar de Johns Daphne. Nu este vorba de nicio greseala, ci chiar poti cumpara toate aceste lucruri, unde altdundeva daca nu in patria falsurilor, evident, in China.
Playboy a devenit "Pearlboy", dar si-a pastrat iepurasul din logo, Panasonic s-a transformat in "Panosanoi", iar rivalii Nike si Adidas au fost rebotezati - "Nake" si "Odidoss".
Chinezii au fost mai putin "inspirati" cand a venit vorba de berea Heineken si electronicele Sony - modificarile sunt minime, dar tot nu pacalesc pe nimeni: "Heimekem" si "Sonia".
"Paradi" e de fapt o imitatie Prada, iar "Pop Station" vine de la PlayStation.
N-au scapat nici macar detergentul Tide, modificat in "Tihz", iar replica logo-ului Apple e chiar comica - marul este cat se poate de intreg, iar numele este "Aeippie".