Romanii au spus "Craciun fericit" cu ProTV
Postul nostru a fost lider de audienta in prima zi de Craciun, cand cei mai multi au urmarit "Happy Hour", Stirile ProTV, dar si cele doua filme difuzate aseara.
Asta dupa un ajun minunat, petrecut impreuna cu eroii serialului "Pariu cu viata". Va multumim c-ati fost alaturi de noi!
Ca in fiecare zi din an, stirile s-au vazut cel mai bine la ProTV, situand postul nostru pe primul loc in audiente. Peste doua milioane de oameni s-au uitat la ora 19 la Stirile ProTV, iar audienta medie a programului la nivelul intregii populatii a fost de 10,2 puncte de rating si 22 la suta cota de piata, aproape dublu fata de TVR1 si Antena1.
Si Mos Maruta a fost preferatul romanilor. La nivelul publicului comercial din mediul urban, aventurile lui Catalin Maruta au adunat 6,2 puncte de rating si 19 la suta cota de piata, depasind celelalte posturi.
Filmele serii de Craciun au tinut in continuare ProTV in fruntea audientelor. "Eroi de sacrificiu", productia hollywoodiana care i-a adus pentru prima data impreuna pe Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger si Bruce Willis a fost urmarita in medie de 1,8 milioane de romani. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, filmul a inregistrat 8,7 puncte de rating si 24,3 la suta cota de piata.
Si al doilea film al serii, "Strania poveste a lui Benjamin Button", cu Brad Pitt in rol principal, a fost lider de audienta pe publicul comercial cu 5,3 puncte de rating si 24,5 la suta cota de piata.
Cele doua filme pentru copii, Madagascar 2 si Busola de Aur au fost preferatele publicului, obtinind audiente aproape duble fata de urmatoarea clasata.
De altfel, 1,3 milioane de romani au inceput sarbatorile in fata televizorului impreuna cu eroii serialului de succes "Pariu cu viata". Fanii au putut urmari un episod special, difuzat in seara de Ajun. La nivelul publicului din intreaga tara, ProTV a fost lider de audienta si a inregistrat 5,2 puncte de rating si o cota de piata de 13 la suta.
Mai ales tinerii cu varste cuprinse intre 13 si 17 ani au trait in fiecare clipa emotiile revederii cu vedetele preferate. In minutul de aur, la 23.08, ProTV a avut o cota de piata de 49,6 si rating de 12,6 puncte in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 1,3 puncte de rating si 5 % cota de piata.