Ce au in comun Coco Pitzipoanca, Delia, Kim, Lady GaGa si Inna?
Din dorinta de a avea parte de cat mai multa publicitate, vedetele, atat cele de la noi cat si cele de peste hotare, au decis ca a sosit momentul sa nu mai depinda doar de tabloide si sa se faca singure remarcate.
Si unde altundeva daca nu pe Internet. Mai exact, pe site-urile de socializare. Astfel, Twitter-ul si Facebook-ul au devenit principalii aliati ai starurilor la capitolul promovare.
Vedete precum Demi Moore, Lindsay Lohan, Rihanna, Lady GaGa, Delia Matache, Oana Lis sau Inna sunt omniprezente pe site-urile de socializare.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Ceea ce le deosebeste este abordarea! Unele aleg sa se promoveze prin a-si expune poze in ipostaze fierbinti, altele incearca o abordare mai decenta, postand mesaje legate de activitatea profesionala.
Din prima categorie fac parte "dive" care fara site-urile de socializate pur si simplu n-ar fi existat in lumea show-bizului, cum ar fi Kim Kardashian si Coco Pitzipoanca. In cazul celor doua e mai mult decat evident ca Internetul a fost cel care le-a transformat in vedete de prima pagina.
Nici Demi Moore nu e departe de ele. Actrita a postat in ultima vreme poze cu ea fie in costum de baie, fie sarutandu-se cu sotul tinerel. Probabil a simtit ea ca incet incet dispare de prin presa.
Lady GaGa e si ea o prezenta ce nu poate fi trecuta cu vederea de pe astfel de site-uri, desi n-ar avea neaparat nevoie de astfel de publicitate.
Din cand in cand si Britney Spears simte nevoia sa fie cat mai aproape de fani, fie pentru a le arata ca s-a logodit, cum s-a intamplat cu ultima fotografie postata pe Twitter, in care cantareata purta un inel de logodna, fie pentru a "pune la punct" cativa ziaristii care isi permit sa scrie vrute si nevrute despre ea.
Si daca prin intermediul Twitter-ului, Eva Longoria si-a anuntat divortul de Tony Parker, 50 Cent a dat zvon online ca isi cauta iubita.Des intalnit pe Twitter este si cuplul Katy Perry&Russell Brand. Cei doi si-au facut un obicei din a posta periodic ba imagini deocheate, ba mesaje indecente.
La fel ca starurile de peste Ocean, si vedetele noastre au prins gustul site-urilor de socializare.
Oana Lis a apelat la Facebook ba pentru a-si etala formele-i voluptoase, ba pentru a lansa campanii de promovare a sexului oral. In vreme ce Inna a ales sa foloseasca pagina sa personala pentru a fi cat mai aproape de fani si pentru a-i tine la curent cu ultimele noutati din viata ei.
Pentru Delia Matache Facebook-ul a fost "locul" ideal unde artista si-a putut exprima parerea cu privire la scandalul cu tenta sexuala ce i-a avut protagonisti pe ea si pe Edi Iordanescu.
Pana la urma nici nu mai conteaza care sunt motivele pentru care starurile aleg sa-si posteze intreaga viata intima online. Un lucru este insa cert, vedetele au dezvoltat o dependenta greu de invins pentru site-urile de socializare!
Sursa: Pro TV
Etichete: rihanna, Kim Kardashian, Inna, katy perry, oana lis, vedete, demi moore, Delia Matache,
Dată publicare:
01-01-2011 00:00