Expozitie inedita de masini de epoca! Afla aici povestea colectionarului!
Cateva decenii reunite sub acelasi acoperis. Se intampla in apropierea Beijingului, unde un colectionar pasionat si cele 170 de masini ale sale dau prima data piept cu publicul.
Lou, barbatul care si-a dedicat viata zeului-automobil a cheltuit milioane de dolari, insa nu regreta nici macar un cent. Acum, odata cu implinirea a 60 de ani de la fondarea Republicii Populare Chineze, a aranjat in sfarsit o expozitie cu vehicule "made in China".
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
In acelasi muzeu au incaput si Rolls-Royce-urile rusesti din lemn ale lui Lenin, dar si decapotabila lui Mao, folosita la inspectii militare. Motocicletele au fost folosite de armata germana in Al Doilea Razboi Mondial. Printre favoritatele proprietarului se numara un Gaz-69, o masina ruseasca din timpul razboiului.
Pentru fiecare dintre exemplare, chinezul a fost nevoit sa faca sacrificii. Dupa ce si-a cheltuit toti banii, a inceput sa imprumute mii de dolari de la rude, devenind din aceasta cauza oaia neagra a familiei. Nu regreta insa nimic: "Acum, masinile sunt vazute ca un mijloc de transport. Cand eram tanar, cele mai tari profesii erau fie doctor, fie sofer. Daca ajungeai sa conduci o masina, puteai fi foarte mandru de tine insuti."
Asta si-a zis probabil si guvernul chinez, in urma cu multi ani. Cand mai erau doar 14 luni pana la aniversarea primului deceniu de la fondarea Republicii, guvernul a ordonat fabricii de masini numarul unu din tara sa produca primul autovehicul pentru parada.
Extrem de presati, muncitorii au cumparat un Chrysler, l-au dezmembrat, au revopsit fiecare particica si apoi au recreat o copie exacta. Pe 1 octombrie 1959, 10 astfel de masini defilau la parada, iar modelul avea sa devina, ironic, prima masina "made in China".