Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, despre grila de toamnă: "E un sentiment excelent. Am așteptări foarte mari"
Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, a vorbit despre grilă de toamnă, în care are foarte mare încredere că va aduce noutăți pentru toate categoriile de public.
“Cred că acest sezon este cel mai puternic din ultimii ani. Ce înseamnă asta? Avem mai multe programe, avem o grilă diversificată, adică găsești orice, indiferent ce te pasionează. Dacă vrei acțiune, comedie, dramă, sport, muzică…De toate. De asemenea, sunt și multe elemente cunoscute deja publicului”, a spus Aleksandras Cesnavicius.
El a vorbit despre noul show care transformă oameni obișnuiți în vedete.
“Pe de altă parte, avem și lucruri noi valoroase, în care credem, ca “Superstar”, care e prezent două zile pe săptămână. E interesant, ne permite să găsim noi formate care vor dura mulți ani pe piață. Încercăm o combinație între figurile cunoscute și personaje noi din România pe care le facem vedete. E un sentiment excelent, am așteptări foarte mari”, a punctat CEO-ul PRO TV.
Cesnavicius a explicat care este punctul forte al PRO TV.
“Suntem diferiți de concurență, pentru că aducem mai multe programe, mai multă varietate. Numărul celor tentați să ne urmărească e mai mare decât față de celelalte posturi. Nu încercăm să le oferim mai mult din același lucru, acelorași oameni, ci să atragem mai mulți telespectatori, să le oferim un conținut mai variat”, a menționat el.
Aleksandras Cesnavicius a precizat că PRO TV se concentrează foarte mult și pe partea de Digital, care este foarte important pentru atragerea tinerilor, aceștia consumând mai puțină televiziune standard.
“Nu putem vorbi despre un grup de media modern daca ne limităm la televiziune. E clar că trebuie să le abordăm toate perspectivele. Digitalul e un produs important pentru noi, mai ales dacă vorbim despre atragerea tinerilor. Nu o să-și schimbe comportamentul, e o tendință internațională. Cu cât sunt mai tineri, cu atât consumă mai puțină televiziune standard. Am început să facem pași anul acesta pentru a găsi conținutul potrivit, cum să ne adresăm unui public diferit în alt mod, să fie ceva sustenabil. Într-o mică măsură, trebuie să se suprapună cu televiziunea.
Avantajul nostru mare este că nu trebuie să copiem ‘jucători’ internaționali. Nu e punctul nostru forte, nu e teritoriul nostru. Trebuie să identificăm la ce ne pricepem. Pe scurt, suntem cei mai mari și mai buni producători de conținut local. Trebuie să ne dăm seama care e strategia de conținut pentru anii următori pentru Voyo, ca platformă digitală. Și apoi vom continua să ne dezvoltăm sistematic. Avantajul e că putem utiliza cunoștințele noastre de producție pe care trebuie să le adaptăm. Și avem un marketing puternic, multe resurse pentru a clădi un brand, pentru a-l întări, să ne asigurăm că oamenii știu despre ce este vorba”, a continuat CEO-ul.
Acesta a ținut să aprecieze efortul depus de echipele din spatele tuturor produselor.
“Iubesc echipele. Le apreciez și nu subestimez deloc câtă muncă implică toate proiectele pe care le prezentăm. E un sentiment minunat și relaxant să vezi cum se umple grila, trailerele fantastice. Dar toți știm că fiecare producție solicită resurse imense. O parte sunt realizate în televiziune, o parte de partenerii noștri externi.
Unele necesită elemente incredibile, în ‘Masked Singer’ trebuie să păstrezi secretul. E o sarcină dificilă în România, pe lângă producție. Apreciez ce facem, e fantastic. Cu fiecare grilă demonstrăm că avem cei mai buni profesioniști”, a încheiat el.
Ai ce vrei, ai PRO TV!