(P) Promovarea locală: de ce promovarea locală face minuni în strategia ta de promovare
În lumea afacerilor, promovarea este esențială pentru a atrage și păstra clienții și pentru a-ți crește brand-ul.
Cu toate acestea, atunci când vine vorba de promovare, multe afaceri se concentrează pe forme de publicitate națională, fără a lua în calcul promovarea locală.
De cele mai multe ori, în cazul unei afaceri locale, cele mai bune rezultate pot fi obținute prin promovarea locală, care poate fi extrem de eficientă, mai ales pentru afacerile mici sau mari care vor să atragă clienții în locația fizică a afacerii.
Mulți antreprenori sau business-uri desconsideră acest tip de promovare locală deoarece nu înțeleg care sunt beneficiile pe care această metodă de promovare o poate aduce afacerii lor.
Primul beneficiu major al promovării locale este că, pentru o afacere care vinde produse în București, spre exemplu, ar fi total fără sens să se promoveze în Cluj Napoca. Acest lucru nu doar că ar destabilizat bugetul de marketing, însă focusul nu va fi pe acea metodă de promovare care funcționează cu adevărat.
Un alt beneficiu ar fi faptul că promovarea locală te ajută să îți consolidezi imaginea și brandul la nivel local, reușind ulterior să te extinzi și în alte locatii.
Pe lângă aceste două beneficii, mai ai parte și de crearea unei comunități la nivel local, astfel încât vei reuși să-ți cunoști foarte bine clientul și crezi acea relație de încredere cu clientul tău.
Așadar, promovarea locală, care se concentrează pe comunitățile și locațiile din apropierea afacerii tale este o metodă eficientă de abordat în strategia ta pentru că îți permite să te conectezi cu clienții potențiali și să te concentrezi pe nevoile lor specifice.
De asemenea, promovarea locală poate fi mai accesibilă decât alte forme de publicitate, permitându-ți să-ți promovezi afacerea fără a cheltui sume mari de bani.
Evident că promovarea locală este doar una dintre metodele de promovare pe care ar trebui să le abordezi în strategia ta. Un mix între abordarea locală și cea națională poate fi soluția perfectă pentru tine, în special atunci când produsele sau serviciile tale pot fi achiziționate nu doar la nivel local cât și național.
Acum că ai înțeles care sunt beneficiile pe care promovarea locală le poate aduce business-ului tău, iată câteva metode pe care le poți utiliza în strategia ta de promovare locală.
Panouri luminoase cu led
Atunci când alegi să îți semnalizezi locația cu o reclama luminoasa led te asiguri că afacerea ta este vizibilă în zona ta de interes chiar și de la sute de metri distanță, din trafic sau atunci când clienții tăi sunt în mișcare.
Aceste panouri pe care le găsești pe smarsoft.ro îți asigură vizibilitatea brandului în orice condiții meteorologice, atât pe timp de zi cât și pe timp de noapte.
Mai mult decât atât investiția pe care o facem într-un astfel de panou te va asigura că acesta este una de calitate de care te vei bucura timp de 10 ani.
Aceste panouri atrag atenția asupra locației tale, făcându-o să fie mai vizibilă atât pentru clienții care te cunosc deja dar și pentru cei care nu știau că în locația afacerii tale fizice se pot bucura de anumite produse sau servicii.
Parteneriate cu afaceri locale
O altă metodă pentru a-ți crește vizibilitatea și a-ți dezvolta afacerea în plan local este să colaborezi cu afaceri similare sau complementare activității pe care tu o desfășori din comunitatea ta pentru a atrage și mai mulți clienți și ați crește vizibilitatea.
Aici poți crea diferite pachete sau vine produsele tale într-o altă locație decât afacerea ta.
Participarea la evenimente și târguri locale
Fie ca alegi să creezi chiar tu un astfel de eveniment sau în târg specific industriei în care activezi sau participi la evenimente locale organizate de alte afaceri, te poți face cunoscut la nivel local prin această metodă eficientă și să îți aduci noi clienți în business-ul tău.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.