(P) Oral-B lansează, în cadrul Romanian Design Week, “Harta îngrijirii monumentale”

promo

Oral-B, cu susținerea Romanian Design Week, lansează campania ”Îngrijire monumentală”.

Prin această campanie își propune să scoată în evidență frumusețea unei colecții de clădiri de patrimoniu, restaurate sau în proces de restaurare, menite să completeze peisajul urban al Bucureștiului.

De aceea, a adunat într-o hartă interactivă 29 de clădiri cu arhitectură deosebită, ce și-au recăpătat strălucirea de altădată, comunitatea locală putând să descopere informații interesante despre ele și despre istoria lor.

Obiectivul principal al campaniei este de a celebra frumusețea arhitecturală a clădirilor prezente pe harta interactivă. Prin această inițiativă, Oral-B își dorește să ofere un exemplu pozitiv cu privire la cel mai mare nivel de îngrijire, atunci când vine vorba de toate aspectele vieții oamenilor, de la sănătatea orală, până la clădirile de care suntem înconjurați.

Harta va fi lansată în cadrul ediției din acest an Romanian Design Week, ca un îndemn ca oamenii să prioritizeze îngrijirea - atât personală, cât și a spațiului urban în care trăim cu toții, putând să admire monumentele îngrijite, prezente pe website-ul www.ingrijiremonumentala.ro.

Citește și
p
(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice

“Prin tema ediției din 2024 – Unlock the City – Romanian Design Week își propune să investigheze metodele prin care creativitatea și inovația pot modela orașele de mâine și să contribuie totodată la explorarea Bucureștiului și la descoperirea potențialului și a straturilor acestuia, a spațiilor creative din oraș și a organizațiilor sau proiectelor culturale care le animă și definesc. În acest sens, Oral-B se alătură demersului și sprijină obiectivele ediției prin intermediul proiectului Harta îngrijirii monumentale, o inițiativă de cartografiere a clădirilor din București care au fost reabilitate și aduse din nou la viață”, conform Raluca Mirel, Project Manager, Romanian Design Week.

”Parteneriatul cu Romanian Design Week ne bucură și ne entuziasmează, pentru că Oral-B este un brand orientat în permanență către inovație și către a oferi consumatorilor o experiență excelentă. Am găsit puncte comune între gama de periuțe iO, care oferă performanță de top când vine vorba de îngrijire orală, și clădirile recondiționate din București, toate implicând un grad ridicat de tehnologie, design și dedicare”, a declarat Ioana Gherghe, Senior Brand Manager, Oral-B.

Proiectul s-a construit în jurul a trei piloni de referință pentru susținerea metaforei îngrijirii personale aplicată în egală măsură și spațiilor urbane care ne înconjoară:

Tehnologia subliniază determinarea brandului Oral-B de a depăși limitele și de a utiliza tehnologia pentru a îmbunătăți calitatea vieții de zi cu zi, așa cum recondiționarea clădirilor implică un nivel ridicat de tehnologie.

Designul reflectă devotamentul pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului printr-un aspect plăcut al produselor, la fel cum clădirile monument sunt considerate ”bijuterii arhitecturale”.

Dedicarea este necesară pentru a depăși așteptările, promovând o cultură a îngrijirii și a excelenței.

Astfel, prin această campanie, Oral-B, prin susținerea Romanian Design Week, dorește să ofere un exemplu pozitiv despre felul în care oamenii pot avea grijă de ei, dar și de orașul în care locuiesc.

Festivalul Romanian Design Week are loc, anul acesta, între 24 mai și 2 iunie, în clădirea fostului restaurant CINA (str. Benjamin Franklin 10), iar biletele de acces pot fi achiziționate de pe pagina festivalului. Elevii, studenții și pensionarii au acces gratuit, iar deținătorii unui card UniCredit de la Mastercard beneficiază de un discount de 50% la achiziția biletelor, reducere aplicabilă în pasul de plată.

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice
(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice

Rapsodia Română nr. 1 de George Enescu a fost interpretată pe scena Teatrului La Fenice de Orchestra Operei Naționale București, într-un concert dedicat Zilei Naționale a României, acompaniat de vinurile Jidvei.

 

 

 

(P) Swiss Clinics, prima clinică estetică ce sprijină sectorul public prin inițiativa „Spitale Publice din Bani Privați”
(P) Swiss Clinics, prima clinică estetică ce sprijină sectorul public prin inițiativa „Spitale Publice din Bani Privați”

Swiss Clinics, cunoscută ca lider de piață în medicina estetică, a făcut un pas fără precedent în România pentru o clinică medicală privată prin investirea în dezvoltarea spitalelor publice.

 

(P) Restabilește-ți tinerețea feței prin Lifting Facial și Blefaroplastie la AMOO Klinik București!
(P) Restabilește-ți tinerețea feței prin Lifting Facial și Blefaroplastie la AMOO Klinik București!

De ce sezonul rece este cel mai bun pentru intervenții estetice, tratamente și operații faciale?

Recomandări
Klaus Iohannis, după consultările politice: ”Negocierile pentru găsirea unei ecuații guvernamentale solide, spre finalizare”
Klaus Iohannis, după consultările politice: ”Negocierile pentru găsirea unei ecuații guvernamentale solide, spre finalizare”

Preşedintele Klaus Iohannis a convocat, duminică, la Palatul Cotroceni, consultări cu partidele parlamentare, în vederea desemnării unui candidat pentru funcţia de prim-ministru.  

Lasconi, după consultările cu Iohannis: ”Nu are legitimitate de a mai sta în vârful statului”. ”Suntem în război hibrid”
Lasconi, după consultările cu Iohannis: ”Nu are legitimitate de a mai sta în vârful statului”. ”Suntem în război hibrid”

Elena Lasconi a declarat după consultările de la Cotroceni că Iohannis ”nu are legitimitatea morală, nici legală de a mai sta în vârful statului român”. Președinta USR i-a cerut lui Klaus Iohannis să-și dea demisia.

Mass-media susține că aproape 85.000 de soldați ai Rusiei au fost uciși în războiul din Ucraina, până acum
Mass-media susține că aproape 85.000 de soldați ai Rusiei au fost uciși în războiul din Ucraina, până acum

Jurnaliștii au identificat numele a 84.761 de soldați ruși care au murit - până acum - în timpul invadării Ucrainei, se arată într-o investigație comună realizată de BBC Rusia și Mediazona, potrivit Kyiv Independent