(P) Oral-B lansează, în cadrul Romanian Design Week, “Harta îngrijirii monumentale”
Oral-B, cu susținerea Romanian Design Week, lansează campania ”Îngrijire monumentală”.
Prin această campanie își propune să scoată în evidență frumusețea unei colecții de clădiri de patrimoniu, restaurate sau în proces de restaurare, menite să completeze peisajul urban al Bucureștiului.
De aceea, a adunat într-o hartă interactivă 29 de clădiri cu arhitectură deosebită, ce și-au recăpătat strălucirea de altădată, comunitatea locală putând să descopere informații interesante despre ele și despre istoria lor.
Obiectivul principal al campaniei este de a celebra frumusețea arhitecturală a clădirilor prezente pe harta interactivă. Prin această inițiativă, Oral-B își dorește să ofere un exemplu pozitiv cu privire la cel mai mare nivel de îngrijire, atunci când vine vorba de toate aspectele vieții oamenilor, de la sănătatea orală, până la clădirile de care suntem înconjurați.
Harta va fi lansată în cadrul ediției din acest an Romanian Design Week, ca un îndemn ca oamenii să prioritizeze îngrijirea - atât personală, cât și a spațiului urban în care trăim cu toții, putând să admire monumentele îngrijite, prezente pe website-ul www.ingrijiremonumentala.ro.
“Prin tema ediției din 2024 – Unlock the City – Romanian Design Week își propune să investigheze metodele prin care creativitatea și inovația pot modela orașele de mâine și să contribuie totodată la explorarea Bucureștiului și la descoperirea potențialului și a straturilor acestuia, a spațiilor creative din oraș și a organizațiilor sau proiectelor culturale care le animă și definesc. În acest sens, Oral-B se alătură demersului și sprijină obiectivele ediției prin intermediul proiectului Harta îngrijirii monumentale, o inițiativă de cartografiere a clădirilor din București care au fost reabilitate și aduse din nou la viață”, conform Raluca Mirel, Project Manager, Romanian Design Week.
”Parteneriatul cu Romanian Design Week ne bucură și ne entuziasmează, pentru că Oral-B este un brand orientat în permanență către inovație și către a oferi consumatorilor o experiență excelentă. Am găsit puncte comune între gama de periuțe iO, care oferă performanță de top când vine vorba de îngrijire orală, și clădirile recondiționate din București, toate implicând un grad ridicat de tehnologie, design și dedicare”, a declarat Ioana Gherghe, Senior Brand Manager, Oral-B.
Proiectul s-a construit în jurul a trei piloni de referință pentru susținerea metaforei îngrijirii personale aplicată în egală măsură și spațiilor urbane care ne înconjoară:
● Tehnologia subliniază determinarea brandului Oral-B de a depăși limitele și de a utiliza tehnologia pentru a îmbunătăți calitatea vieții de zi cu zi, așa cum recondiționarea clădirilor implică un nivel ridicat de tehnologie.
● Designul reflectă devotamentul pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului printr-un aspect plăcut al produselor, la fel cum clădirile monument sunt considerate ”bijuterii arhitecturale”.
● Dedicarea este necesară pentru a depăși așteptările, promovând o cultură a îngrijirii și a excelenței.
Astfel, prin această campanie, Oral-B, prin susținerea Romanian Design Week, dorește să ofere un exemplu pozitiv despre felul în care oamenii pot avea grijă de ei, dar și de orașul în care locuiesc.
Festivalul Romanian Design Week are loc, anul acesta, între 24 mai și 2 iunie, în clădirea fostului restaurant CINA (str. Benjamin Franklin 10), iar biletele de acces pot fi achiziționate de pe pagina festivalului. Elevii, studenții și pensionarii au acces gratuit, iar deținătorii unui card UniCredit de la Mastercard beneficiază de un discount de 50% la achiziția biletelor, reducere aplicabilă în pasul de plată.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.