(P) Cum vor reuși companiile să le răspundă clienților printr-un operator uman în maxim 5 minute, în epoca automatizărilor?

comunicat

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizează cea de-a 18 a ediție a „Customer Care Conference & Expo”, în intervalul 17-18 mai 2023, la Pentagon Events, București.

București, 9 mai 2023 – În ciuda controverselor și riscurilor afirmate global, impactul progresului accelerat al Inteligenței Artificiale și ChatGPT reprezintă subiectul cel mai discutat în ședințele strategice ale comunității de afaceri care investește din ce în ce mai mult în tehnologii revoluționare, iar industria de customer care este cel mai expusă la schimbări operaționale majore contratimp. Mai mult specialiștii de relații clienți trăiesc cu teama că parte din joburile lor vor fi automatizate sau înlocuite de A.I., iar tot acest climat de incertitudine și confuzie afectează deopotrivă companiile și clienții.

În timp ce tehnologia avansează la viteze fără precedent, comunitatea de customer experience se confruntă cu provocare după provocare, atât din perspectivă tehnologică, cât și din perspectivă legislativă:

Transformarea organizațională continuă - care sunt limitele inovației și cum alegem ce implementăm din zeci de opțiuni care apar în fiecare zi?

Managementul emoțiilor - cum oferim clienților mai mult, mai personalizat, fără a robotiza de tot interacțiunile?

Citește și
GPeC SUMMIT 22-23 Mai
GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing de la cei mai buni specialiști

Cum construim relații autentice într-o lume ultra-tehnologizată? Iată ce ne arată câteva din studiile din piața de profil:

- Satisfacția clienților va crește cu 25% în 2023 în organizațiile care folosesc inteligența artificială.

- Utilizarea chatboților poate reduce costurile de asistență a clienților cu până la 30%.

- Riscurile și prioritățile principale de implementare A.I. sunt: securitatea cibernetică, confidențialitatea datelor personale, conformitatea, și explicabilitatea.

- În prezent, doar circa 23% din furnizorii de customer service folosesc A.I,. însă 80% din marketeri aveau deja chatbotul inclus în strategia de customer experience.

- 68% din utilizatori apreciază viteza de răspuns a unui chatbot, însă 60% încă preferă să discute LIVE cu un agent de customer care.

- Circa 60% din clienți sunt îngrijorați că chatboții nu pot înțelege sau interpreta corect întrebările sau solicitările lor.

- Până în 2025, jumătate din specialiști (ex. medici, ingineri, oameni de știință, avocați, etc.) vor folosi asistenți virtuali în activitatea de zi cu zi.

(Surse: Tidio, Gartner, McKinsey, Salesforce, IBM, UserLike, Semrush, Business Insider)

Pornind de la aceste realități ale lumii moderne și de la nevoile specialiștilor de customer experience din Centrul si Estul Europei, Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizează cea de-a 18 a ediție a „Customer Care Conference & Expo”, în intervalul 17-18 mai 2023, în incinta Pentagon Events București. Cu tematica principală „Human Touch During Artificial Intelligence Times”, conferința de business va reuni branduri și profesioniști de top din multiple industrii, precum: telecom, finanțe, e-commerce, resurse umane, consultanță și audit, training, marketing, legislație, cercetare, retail, IT&C, FMCG, educație, turism, energie, servicii medicale, etc., și se va încheia în notă festivă cu cea de-a 14 a ediție a Galei „Romanian Contact Center Awards” - cea mai importantă competiție dedicată performanței de customer care din România.

Agenda de anul acesta este construită pe trei piloni critici de Customer Experience (oameni, business, tehnologie) și va aduce în prin plan subiecte de larg interes și soluții nișate pentru performanță de customer care, printre acestea se numără:

·        Experiența angajaților ca diferențiator de brand și strategie de dezvoltare.

·        Importanța programelor de educație și prevenție din aria sănătății mintale.

·        Provocări, oportunități și predicții de nișă pentru intervalul 2023-2025.

·        Rolul empatiei în customer care pentru relații pe termen lung și loialitate.

·        Strategii și instrumente operaționale pentru contacte centerele viitorului.

·        Optimizarea omnichannel și automatizarea CX pentru eficientizare și performanță.

·        Cum folosim inovația tehnologică pentru a îmbunătăți interacțiunea clientului.

“Inteligența și emoția nu vor funcționa niciodată una fără cealaltă, acesta este paradoxul inovației tehnologice în lumea de customer experience. Deși a evoluat uimitor de mult, Inteligența Artificială este încă la un nivel embrionar privind interacțiunea om-robot. Clienții vor alege mereu empatia în defavoarea vitezei chatboților, însă beneficiile A.I. pentru eficientizarea operațională a departamentelor de asistență a clienților sunt într-adevăr notabile. Noua realitate este aici, iar această călătorie este ireversibilă deopotrivă în viață și acasă. Avem multe lucruri interesante de dezbătut anul acesta la Customer Care Conference & Expo. Trăim timpuri istorice și, în ciuda provocărilor, astfel de timpuri vin și cu oportunități extrem de valoroase pentru liderii din domeniu.” - Mădălina Vilău, Customer Experience Advisor, Managing Director Marketing Insiders Group, Fondator Romanian Contact Center Awards.

Ediția Romanian Contact Center Awards de anul acesta va aduce în atenția publicului oameni și branduri care impresionează prin ambiție, empatie, viziune și reziliență privind demersurile de customer experience în timpuri de criză și transformare globale. Juriul competiției de nișă este format din lideri care inspiră și formează generații întregi de profesioniști, precum: Andreea Szilagyi, Ph.D. | Leadership Coach, Career Counselor, University Lecturer - Polytechnic University of Bucharest, Mădălina Vilău | CX Advisor, Romanian Contact Center Awards & Enlightening Leadership School Founder, Managing Director - Marketing Insiders Group, Cătălin Vasile | Business Leader, Chief Sales Officer - NN Romania, Mădălina Uceanu | Senior HR & Executive Search Consultant, Managing Partner - Career Advisor, Raluca Păduraru | Business Development Leader, CX Business Consultant - Marketing Insiders Group.

 „Customer Care Conference & Expo” 2023 beneficiază de susținerea Mediatel Data, în calitate de Platinum Partner. Evenimentul se bucură și de sprijinul strategic al Mystery Shopping Agency, Future Station și Conference Arena, precum și de sprijinul Reps Mate, Geomant, TCN, Intrarom si Genesys în calitate de Supporting Partners.

Mai multe informații despre conferința de business sunt accesibile pe www.conference-arena.com, precum și în canalele de social media ale Marketing Insiders Group.

Pentru achiziții de bilete de participare, oportunități de sponsorizare, parteneriate strategice, public speaking, sau parteneriate media ne puteți contacta via [email protected]. Invitațiile de participare pentru presă sunt limitate și se pot solicita până în data de 10 mai 2023.

DESPRE MARKETING INSIDERS GROUP
For Customers. With Customers.

Grup de consultanți multidisciplinari care sprijină oameni și companii în dezvoltarea culturală și operațională prin programe și soluții inovatoare de customer-centricity.

CIFRE ȘI ACȚIUNI5 studii internaționale de benchmarking în customer experience10 țări deservite pe 2 continente, 21 industrii targetate, 91 de clienți internaționali parteneri, 124 de conferințe de afaceri organizate, 200 de orașe acoperite teritorial, 205 rapoarte de cercetare generate, 560 de absolvenți ale programelor personalizate de CX și leadership, 3500 de mystery shopperi în plan național, 55500 de evaluări de mystery shopping în România.

BRANDURI | Conference Arena, Mystery Shopping Agency, Contact Center Magazine

Mai multe informații despre Marketing Insiders Group sunt disponibile via www.market-insiders.com și pe paginile noastre de social media. 

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
Liviu Taloi, despre Google Analytics: „Înseamnă să poți să știi care e direcția bună în care să-ți dezvolți businessul”
Liviu Taloi, despre Google Analytics: „Înseamnă să poți să știi care e direcția bună în care să-ți dezvolți businessul”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan face marketing din 1995, iar e-commerce din 2001. Este expert în digital, trainer de Google Analytics și consultant cu peste 500 de magazine online în portofoliu.

GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing de la cei mai buni specialiști
GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing de la cei mai buni specialiști

Pe 22 și 23 Mai are loc GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din CEE – care se va desfășura cu prezență fizică, în București.

(P) Peste 60 de lideri din domeniul marketingului, prezenți la cel mai mare eveniment al anului în România
(P) Peste 60 de lideri din domeniul marketingului, prezenți la cel mai mare eveniment al anului în România

Peste 60 de specialiști în marketing digital locali și internaționali vor urca pe scena celui mai mare eveniment de promovare online din Romania, în 2023.

Dorin Boerescu, despre digital marketing pe piața din România: „Este o industrie de o dimensiune neașteptată acum câțiva ani”
Dorin Boerescu, despre digital marketing pe piața din România: „Este o industrie de o dimensiune neașteptată acum câțiva ani”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan a fondat mai multe companii de succes în publicitatea locală. La finalul lui 2009 a cumpărat 2Performant, business pe care l-a crescut de la 15.000 euro cifră de afaceri, la peste șapte milioane de euro în 2022.  

Recomandări
Cod portocaliu și galben de viscol şi vânt în mai multe zone din țară. Care sunt județele afectate de vreme rea. HARTĂ
Cod portocaliu și galben de viscol şi vânt în mai multe zone din țară. Care sunt județele afectate de vreme rea. HARTĂ

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis, joi dimineață, o avertizare Cod portocaliu de vânt puternic, valabilă până joi seară, și două avertizări Cod galben de viscol şi vânt puternic, valabile până vineri dimineață.

Misterul care înconjoară prăbușirea avionului Azerbaijan Airlines. Imagini de la bord surprinse înainte de tragedie
Misterul care înconjoară prăbușirea avionului Azerbaijan Airlines. Imagini de la bord surprinse înainte de tragedie

Continuă ancheta în cazul tragediei aviatice din Kazahstan. Autoritățile au găsit cutia neagră a aparatului de zbor, cu ultimele convorbiri din cabina de pilotaj.

Moșul a adus „dovada” greșită. Boarding Pass: Facturile arătate de Marcel Ciolacu, emise după zborurile „problematice”
Moșul a adus „dovada” greșită. Boarding Pass: Facturile arătate de Marcel Ciolacu, emise după zborurile „problematice”

Boarding Pass, site specializat în ştiri din aviaţie, continuă verificările vizând facturile prezentate de prim-ministrul Marcel Ciolacu ca dovadă a faptului că și-a achitat personal călătoriile cu avioane private în 2022.