(P) Cum a evoluat industria de articole personalizate în ultimii 15 ani

seo

În 2008, când piața de produse promoționale prindea contur în România, cifrele companiilor de profil erau realizate de vânzările de pixuri, magneți și căni personalizate sau a micilor obiecte cu valoare simbolică.

Acum, după 15 ani, SAMDAM, companie care distribuie articole personalizate pe piața din România ne împărtășește că, pentru a crea un atașament față de un anumit brand sau pentru a loializa angajații și clienții, organizațiile acordă un interes deosebit selecției articolelor și personalizării acestora.

Iată câteva dintre direcțiile de viitor și preferințele companiilor în materie de produse promoționale:

De la produs la experiență

Companiile din prezent își doresc să ofere nu doar simple produse, ci adevărate experiențe în acord cu valorile, viziunea și misiunea organizației. Astăzi, sunt extrem de populare mixurile de produse care combină utilitatea cu stilul și sustenabilitatea.

Articole de bucătărie inovative, produse de bricolaj, gadget-uri inteligente care fac viața de zi cu zi mai eficientă, sau textile din materiale reciclabile care sprijină moda sustenabilă sunt doar câteva exemple dintre articolele preferate de achizitorii companiilor.

Citește și
„Înseamnă un Al Treilea Război Mondial”. Reacția Ungariei, după ce Macron a reluat ideea trimiterii de trupe în Ucraina

Această tendință reflectă dorința consumatorilor de a se alinia cu branduri care împărtășesc valorile lor și care oferă mai mult decât un simplu produs – o experiență completă care rezonează cu stilul lor de viață și conștiința lor socială.

Detaliile devin cheia succesului

În dinamica competitivă a pieței din România, detaliile devin cheia succesului, iar companiile sunt tot mai atente în selectarea cadourilor pentru angajați.

Un trend în creștere este personalizarea cadourilor. Nu vorbim aici doar de logo-ul firmei ci personalizare după numele, hobby-urile și pasiunile angajaților sau partenerilor, lucru ce adaugă o notă personală și arată aprecierea într-un mod autentic.

Aceste servicii extra nu sunt doar un gest de recunoștință, ci și un instrument puternic de branding. În contextul unei piețe rapide și competitive, calitatea și rapiditatea livrării devin esențiale.

Companiile care reușesc să combine aceste elemente - atenție la detalii, personalizare, rapiditate și calitate - se disting în mod clar, creând o legătură mai puternică atât cu angajații lor, cât și cu imaginea de brand pe care o proiectează.

“Acum sunt propuse concepte unice și personalizate pentru fiecare campanie, transformând fiecare produs într-o experiență memorabilă care se aliniază perfect cu cerințele clienților” - afirmă Silviu Feraru, unul dintre executivii SAMDAM România, companie cu o cifră de afaceri estimată la 40 milioane de lei în 2023.

Loializarea, un proces continuu

Dacă în urmă cu 15 ani, companiile ofereau cadouri doar de Crăciun și Paște pentru a-și loializa clienții și partenerii, astăzi, această practică s-a transformat într-un efort aproape continuu.

Programele de loialitate actuale includ nu doar sărbătorile tradiționale, ci și ocazii personalizate, cum ar fi zilele de naștere, momentul angajării sau aniversările angajaților în cadrul companiei și alte momente speciale.

Această abordare mult mai personală și constantă ajută la consolidarea relațiilor pe termen lung și transmite un mesaj clar: companiile valorizează și recunosc importanța fiecărui partener și angajat în mod individual.

Prin urmare, cadourile și recunoașterea nu sunt doar gesturi ocazionale, ci parte integrantă a culturii corporative și a strategiei de menținere a unui mediu de lucru pozitiv și a unor relații de afaceri puternice.

Viitorul companiilor distribuitoare de articole personalizate

Companiile care distribuie articole personalizate ar trebui să se adapteze rapid la tendințele de sustenabilitate și digitalizare. Accentul în prezent și, implicit, în viitor se pune pe produse promoționale și textile realizate din materiale reciclate sau biodegradabile, demonstrând că afacerile pot progresa în armonie cu respectul față de planetă.

“Investițiile în digitalizare și soluții inovatoare subliniază dorința noastră de a oferi un proces de achiziție simplificat și personalizat, asigurând o experiență de cumpărare eficientă și adaptată nevoilor unei clientele tot mai tehnologizate și conștiente de impactul asupra mediului.”- afirmă Silviu Feraru, unul dintre executivii SAMDAM România.

În concluzie, industria de articole personalizate din România a evoluat remarcabil în ultimii 15 ani, orientându-se de la produse promoționale standard către soluții personalizate, diversificate și sustenabile.

Articol recomandat de sport.ro
„Câți bani câștigi în România?” Apărătorul de la FCSB, dorit în Franța, a dat răspunsul pe loc
„Câți bani câștigi în România?” Apărătorul de la FCSB, dorit în Franța, a dat răspunsul pe loc

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Revoluționează Eficiența Energetică cu Sisteme Montaj Panouri Fotovoltaice de la Rufy Roof Engineering
(P) Revoluționează Eficiența Energetică cu Sisteme Montaj Panouri Fotovoltaice de la Rufy Roof Engineering

Într-o lume care caută soluții durabile pentru provocările energetice, Rufy Roof Engineering se distinge prin oferirea unor sisteme inovatoare de montaj pentru panourile fotovoltaice.

(P) Cum să simplifici garderoba copilului ca să devină mai autonom
(P) Cum să simplifici garderoba copilului ca să devină mai autonom

Copiii își doresc haine în care să se simtă confortabil și să se poată mișca liber, în timp ce părinții își doresc pentru cei mici îmbrăcăminte de calitate și versatilă, pentru ținute rapide și lejere în fiecare zi.

(P) Fațete vs coroane dentare: În ce situații sunt recomandate?
(P) Fațete vs coroane dentare: În ce situații sunt recomandate?

Cel mai mare avantaj pe care lumea modernă ni-l oferă este acela că avem posibilitatea de a găsi soluții pentru aproape orice problemă, mai ales atunci când vine vorba de aspectul estetic.

Recomandări
Sudul țării se va transforma în deșert, dacă nu plantăm 350.000 de hectare de pădure. “Până și în buza Saharei se plantează
Sudul țării se va transforma în deșert, dacă nu plantăm 350.000 de hectare de pădure. “Până și în buza Saharei se plantează"

Sudul României se va transforma în deșert, dacă terenurile degradate de agricultură intensivă și secetă nu vor fi protejate.

Ruşii câştigă teren în Africa. Trupele Moscovei au intrat într-o bază aeriană din Niger care găzduieşte soldaţi americani
Ruşii câştigă teren în Africa. Trupele Moscovei au intrat într-o bază aeriană din Niger care găzduieşte soldaţi americani

Militarii ruşi au intrat într-o bază aeriană din Niger care găzduieşte trupe americane, după decizia juntei din Niger de a expulza forţele SUA din ţară, relatează News.ro, care citează The Guardian.

Joe Biden, după protestele studențești pro-palestiniene: Vocile americanilor se fac auzite, dar nu suntem o țară fără legi
Joe Biden, după protestele studențești pro-palestiniene: Vocile americanilor se fac auzite, dar nu suntem o țară fără legi

Joe Biden a abordat, pentru prima oară, subiectul sensibil al protestelor studențești pro-palestiniene. Acesta a declarat că „ordinea este pe primul loc” și că va proteja mereu dreptul americanilor la liberă exprimare.