(P) Cele mai importante avantaje pe care le oferă centrala VoIP pentru IMM-uri
Serviciul VOIP (voice over IP) în cloud oferă avantaje semnificative pentru IMM-uri, avantaje pe care mulţi manageri le-au înţeles şi au decis să facă saltul către telefonia VoIP și să treacă la centrala virtuală.
Deşi se poate vorbi despre mai multe avantaje pe care le au centralele VOIP, următoarele sunt deosebit de importante.
Dimensiunile unei companii nu contează, centralele VoIP sunt o soluţie şi pentru firmele foarte mici
În multe privințe, dimensiunile unei companii contează pe piață, în afaceri. Deşi a fi mai mare nu înseamnă întotdeauna a fi mai bun, acest aspect este perceput prin putere de piață și avantaj competitiv.
Prin urmare, companiile mici şi mijlocii trebuie să găsească alte modalități de a rezista în fața concurenței. În cazul unui IMM, avantajul său competitiv constă în agilitatea și capacitatea de a profita de oportunități mai repede decât o companie mare.
Deşi companiile mari au un avantaj pe piață, de centrale VoIP PBX găzduite în cloud poate profita şi o companie de dimensiuni foarte mici.
Acest aspect se materializează într-o oportunitate reală pentru firma în cauză, pentru ca un sistem VOIP în cloud presupune că o terță parte se ocupă de majoritatea aspectelor legate de sistemul de comunicații, cum ar fi gestionarea, întreținerea, depanarea etc.
Altfel spus, firmele mici şi mijlocii care nu dispun de resurse IT semnificative, pot să utilizeze sistemul bazându-se pe un furnizor de servicii, precum While1.
Companiile care utilizează centrale VOIP sunt mai aproape de clienţi
Sistemele tradiționale se concentrau în primul rând pe punerea la dispoziţia angajaţilor a unui mijloc de comunicare internă. VOIP, pe de altă parte, le deschide ușa către clienți, pentru că oferă funcții extinse, cum ar fi softphones sau telefoane virtuale, apeluri video, chat și telefonie mobilă.
Acestea extind liniile de comunicare cu clienții și îmbunătățesc satisfacția lor.
Piața VoIP în cloud este o piață de consum cu mai multe opțiuni
Sistemele tradiționale nu au fost construite pentru IMM-uri și au necesitat investiții costisitoare pentru produse. Pe de altă parte, găzduirea VOIP este disponibilă în mai multe pachete diferite, cu prețuri și caracteristici variate.
IMM-urile pot să facă o cercetare de piață și să aleagă un furnizor care să le răspundă nevoilor în bugetul de care dispun.
Cloud-ul VOIP oferă un model mai bun pentru IMM-urile care au un buget limitat. Cheltuielile sunt reduse prin investiții inițiale mai mici și costuri de utilizare mai mici.
În plus, VOIP în cloud înseamnă un serviciu mai fiabil, care nu este supus condițiilor meteorologice sau întreruperilor locale de curent. Angajații pot lucra de acasă sau de oriunde există o conexiune la internet.
VOIP se bazează pe internet și pe software, ceea ce îl face mai adaptabil pentru a se integra cu noile tehnologii. Iar un alt avantaj legat de cloud constă în continuitatea serviciului, deoarece funcționează din centre de date, de obicei cu locații redundante care îl fac mai fiabil.
VoIP Cloud este o decizie bună pentru o creștere pe termen lung
În timp ce sistemele tradiționale reprezentau o investiție, nu conduceau la creștere și nu se îmbunătățeau în timp, VOIP poate să se extindă și să evolueze la un cost redus, pe măsură ce afacerea se dezvoltă.
Pentru mai multe informații cu privire la avantajele VOIP, While1este la 5 secunde distanță!
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.