(P) Ce trebuie să știți înainte de a cumpăra o mașină care a fost implicată într-un accident

(P) Ce trebuie să știți înainte de a cumpăra o mașină care a fost implicată într-un accident

Ai ajuns în momentul în care ai hotărât să cumperi o maşină rulată. Ai cântărit toate avantajele şi dezavantajele şi ai decis că un vehicul second-hand este potrivit pentru tine.

 

În acest moment este important să verifici cu mare atenție autoturismele care se pliază necesităților tale. Conform specialiştilor www.carvertical.com/ro trebuie să acorzi un plus de atenție detaliilor legate de istoricul maşinii. Vei avea certitudinea că maşina pe care o cumperi este una singură, şi poate fi exploatată în cele mai bune condiții.

În situaţia în care maşina care prezintă interes a fost implicată într-un accident, este imperativ ca verifici părțile afectare. Poți discuta cu proprietarul despre componentele deteriorate şi înlocuite sau poți solicita un istoric VIN. Evenimentele rutiere sunt menționate într-un astfel de raport, indiferent de locul şi timpul accidentului.

Trebuie să îţi iei măsuri de precauţie când achiziţionezi maşini rulate, deoarece în ţara noastră samsarii au dezvoltat o adevărată afacere din integrarea pe piaţă a vehiculelor considerate daună totală în țările din vestul Europei. Conform myfreevin.com, aproximativ 70% dintre mașinile comercializate pe site-uri auto provin din state precum Germania, Franţa, Italia, Spania, iar starea acestora la achiziţionare nu este deloc bună.

Mulți achiziţionează maşinile cu daune grave la prețuri foarte mici, realizează reparații superficiale şi le vând pe site-urile auto. În cazul în care daunele nu sunt majore şi nu sunt afectate componente de bază, lucrurile sunt destul de simple. O vizită la service-ul auto te poate ajuta să beneficiezi de o maşină sigură, perfect funcțională. Când sunt afectate componente majore, maşina devine un pericol pentru siguranța ta, a pasagerilor şi a celorlalți participanţi la trafic.

 

Verifică care sunt componentele afectate


Cum am precizat este esențial să ştii de la început ce cumperi. Statisticile arată că doar 40% dintre mașinile comercializate pe site-urile de vânzări auto, importante sunt sigure, restul 60% sunt epave luate din cimitire auto, deci pun viața în pericol.

În cazul în care în urma accidentelor au fost afectate sistemele de servodirecţie, electromotorul, alternatorul, sistemul de frânare, structura de siguranţă şi poziția airbag-ului maşina nu este una ce poate fi utilizată. Centura de siguranţă este o altă componentă importantă care este cosmetizate prin artificii ilegale de către comercianții care au făcut un business din vânzarea mașinilor stricate.

Conform statisticilor, la mașinile diesel s-au observat deficiențe grave la sistemele de filtrare. La cele mai multe s-au depistat probleme odată cu înfundarea filtrelor ce împiedică pătrunderea în motor a particulelor multiple. Mulți dintre șoferi au fost păcăliţi şi la puțin timp au descoperit că au achiziționat maşini cu motorul defect în proporţie de 80%. Din pricina filtrului de particule se deteriorează turbina, galeria de admisie şi sistemul EGR. Şi cum cele mai multe dintre vehiculele importante vin cu kilometrajul dat înapoi analiza minuţioasă a filtrului de particule este o sarcină obligatorie.

Problemele interne ale motorului sunt alte defecţiuni ce afectează siguranţă, sau vin cu cheltuieli ulterioare mari. Bătăile motorului sunt semne că trebuie să verifici cu mai multă atenţie starea acestuia înainte de a cumpara mașina. Poţi depista probleme la baia de ulei, scurgeri de antigel, scurgeri de ulei sau de combustibil, cauzate de reparaţii superficiale.
 

 

Articol recomandat de sport.ro
Belgienii ironizează un român după tragere: "Bani aruncați pe fereastră! Lukaku îi va face sandvici"
Belgienii ironizează un român după tragere: "Bani aruncați pe fereastră! Lukaku îi va face sandvici"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Altex își extinde rețeaua și deschide un nou magazin în Râmnicu Vâlcea, al 10-lea magazin nou deschis in 2023
(P) Altex își extinde rețeaua și deschide un nou magazin în Râmnicu Vâlcea, al 10-lea magazin nou deschis in 2023

Altex România continuă să dezvolte rețeaua sa națională de magazine și inaugurează un nou magazin in orașul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea.

 

(P) FORD Experience – 120 de ani de viitor
(P) FORD Experience – 120 de ani de viitor

Ford România prezintă, în perioada 4 - 6 decembrie, la Muzeul Imersiv al Noilor Arte - Mina, o proiecție imersivă captivantă de modele legendare Ford, alături de gama actuală de produse.

 

(P) Clinica Dr. Sorin Nae: Excelență în Chirurgia Estetică și Tratamente Nechirurgicale în București
(P) Clinica Dr. Sorin Nae: Excelență în Chirurgia Estetică și Tratamente Nechirurgicale în București

Situată în centrul Bucureștiului, pe Strada Londra nr. 29, Clinica Dr. Sorin Nae oferă servicii de top în domeniul chirurgiei estetice și procedurilor nechirurgicale de înfrumusețare.

 

Recomandări
Casa Albă avertizează Ucraina că „a rămas fără timp și bani” pentru a o ajuta să lupte în războiul cu Rusia
Casa Albă avertizează Ucraina că „a rămas fără timp și bani” pentru a o ajuta să lupte în războiul cu Rusia

Administrația președintelui american Joe Biden i-a avertizat pe liderii Congresului SUA că fondurile alocate pentru a ajuta Ucraina se vor epuiza până la sfârșitul acestui an.

Cum s-a ales Cherecheș cu sângele de pe față în momentul arestării. Avocat: „O frecare de un plan dur”
Cum s-a ales Cherecheș cu sângele de pe față în momentul arestării. Avocat: „O frecare de un plan dur”

Cătălin Cherecheș nu s-a opus arestării din Germania și nici nu ar fi vrut să fugă din țară. Asta susține avocatul din România al fostului primar din Baia Mare, care nu exclude ipoteza ca edilul să fi fost păcălit de cineva să fugă din țară.

Iohannis anunță că România şi-a redus emisiile de gaze cu efect de seră, dar șeful summitului COP28 spune că nu era nevoie
Iohannis anunță că România şi-a redus emisiile de gaze cu efect de seră, dar șeful summitului COP28 spune că nu era nevoie

Preşedintele Klaus Iohannis a declarat, luni, la summit-ul COP28, care are loc în Dubai, că țara noastră şi-a redus emisiile de gaze cu efect de seră cu peste două treimi, în ultimele trei decenii, în timp ce şi-a multiplicat produsul intern brut.