(P) Advertorialul – cea mai eficientă și de succes cale de a face publicitate

advertorial

Dacă faci PR (online), cu siguranță ai auzit de termenul advertorial, care este un amestec de text editorial și reclamă. Reclamele publicitare sunt din ce în ce mai folosite nu numai în tipărire, ci și în lumea online.

Ce este un advertorial?

Termenul advertorial este alcătuit din cele două cuvinte reclamă și editorial. Advertorialele nu trebuie în niciun caz echivalate cu reportajele de presă, motiv pentru care este necesară o separare clară a celor două tipuri de conținut. O privire asupra legii presei și a liniilor directoare ale motoarelor de căutare binecunoscute ajută.

Scopul este de a câștiga atenția și de a construi încredere cu aceste advertoriale. Acest lucru generează perspective și clienți potențiali. Pentru a răspândi mesajul de marketing într-un mediu familiar, este, de asemenea, logic să publicați reclame pe site-uri web vizitate frecvent și binecunoscute.

Utilizarea și beneficiile advertorialelor:
• Introducerea de noi produse ale unei companii
• Campanii de marketing speciale, direcționate
• Transmiterea de informații cu factor de divertisment
• Intermediere și distribuție de mărci, produse și servicii

Citește și
p
(P) Pasiunea pentru fotbal începe cu echipamentul potrivit

Toate meciurile de la FIFA Club World Cup pot fi văzute pe VOYO cu comentariu în limba română.

Advertorialelor sunt ideale pentru a atrage atenția asupra produselor nou lansate sau pentru a realiza campanii de marketing direcționate. Amestecul de text editorial și reclame este de asemenea folosit din ce în ce mai mult online și oferă avantajul față de reclamele clasice că sunt percepute ca fiind mai puțin sau deloc deranjante.

De-a lungul anilor, publicitatea clasică a căpătat o reputație care este uneori conotată negativ. Mulți utilizatori sunt iritați de ferestrele pop-up constante care perturbă fluxul de informații pe Internet. Potrivit unui sondaj, 64% dintre utilizatori au evaluat ferestrele pop-up drept „enervante”. Generațiile tinere ignoră chiar acest tip de publicitate și nu o mai observă cu adevărat. Aceasta este însoțită de o eficiență în scădere a măsurii de publicitate.

Aici intervine advertorialul. Spre deosebire de publicitatea clasică, fluxul de informații nu este întrerupt. Drept urmare, mulți cititori găsesc advertoriale interesante și chiar utile. În plus, inspiră mai multă încredere datorită prezentării preponderent științifice.

Avantajele unui blog publicitar

După cum s-a descris deja, un advertorial este pregătit ca și conținut editorial. Prin plasarea de advertoriale pe bloguri, se poate vorbi și de publicitate în mediul obișnuit în acest caz. Multe bloguri au o comunitate mare și loială de cititori care au încredere în blogger și în opinia sa și acordă multă atenție tuturor postărilor. Bloggerii sunt luați în serios de către cititorii lor, așa că este, de asemenea, important ca advertorialul blogului să se potrivească tematic blogului și să fie autentic.

Pentru a face reclamele mai atractive din punct de vedere vizual, imaginile și videoclipurile sunt de asemenea folosite pentru a susține prezentarea produsului și pentru a crește interesul utilizatorilor. Acest suport vizual poate oferi adesea și valoare adăugată pentru cititor și poate trezi un interes real. Advertorialele pe blog au, de asemenea, în multe cazuri mai mult succes decât alte forme de publicitate, cum ar fi reclamele pe bannere.

Cum se crează advertoriale de succes

Succesul unui advertorial depinde de calitatea conținutului și de direcționare. Dacă blogul nu oferă nicio valoare adăugată pentru cititor în ceea ce privește conținutul, de exemplu, nu este interesant sau distractiv, atunci va fi citit rar și cititorii vor renunța să mai verifice noile informații. Același lucru este valabil și pentru direcționare, dacă advertorialul nu se potrivește tematic blogului, cu siguranță nu va ajunge la grupul țintă potrivit și, prin urmare, va primi puțină atenție sau chiar deloc.

Advertorialele pe blog sunt un instrument bun pentru a ajunge la grupul țintă pe termen lung și, cu siguranță, o modalitate mai bună decât bannerele publicitare sau ferestrele pop-up. Cu toate acestea, îndrumările legale trebuie respectate și în cazul materialelor publicitare pe blog: Deoarece materialele publicitare pe blog sunt reclame, este foarte important să le etichetați și pe acestea. În plus, companiile ar trebui să selecteze blogurile cu subiecte potrivite cu foarte multă conștiință și să nu își răspândească sporadic mesajul pe internet.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Șoc în fotbalul românesc! Clubul nu a primit licența și va fi retrogradat
NEWS ALERT Șoc în fotbalul românesc! Clubul nu a primit licența și va fi retrogradat

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Pasiunea pentru fotbal începe cu echipamentul potrivit
(P) Pasiunea pentru fotbal începe cu echipamentul potrivit

În orice colț al lumii, fotbalul este mai mult decât un joc. Este o formă de exprimare, un motiv de bucurie și un mod de a crea legături puternice între oameni.

(P) 14 cazuri de violență domestică pe oră în România în primele luni din 2025. Educația parentală timpurie poate salva vieți
(P) 14 cazuri de violență domestică pe oră în România în primele luni din 2025. Educația parentală timpurie poate salva vieți

În primele 4 luni ale anului 2025, au avut loc, în medie, aproximativ 14 cazuri de violență domestică pe oră în România.

(P) Cum îți poate economisi timp un robot de bucătărie: trucuri pentru mese rapide și sănătoase
(P) Cum îți poate economisi timp un robot de bucătărie: trucuri pentru mese rapide și sănătoase

Într-o lume în care timpul este cel mai prețios bun, bucătăria poate deveni un loc tensionat dacă nu te organizezi corespunzător.

Recomandări
TVA, mărul discordiei în negocierile dintre președinte și partide. Compromisul de 1% care ar debloca salvarea bugetului
TVA, mărul discordiei în negocierile dintre președinte și partide. Compromisul de 1% care ar debloca salvarea bugetului

Au apărut noi tensiuni în formarea Guvernului, după consultările dintre președinte și partide. Potrivit unor surse, Ilie Bolojan și Nicușor Dan nu s-au înțeles în privința măsurilor fiscale pentru că președintele nu este de acord cu mărirea TVA.  

Cine sunt chirurgii de la Spitalul Militar din București acuzați de DNA că luau șpagă. Averea șefului de secție anchetat
Cine sunt chirurgii de la Spitalul Militar din București acuzați de DNA că luau șpagă. Averea șefului de secție anchetat

Trei chirurgi cunoscuți de la Spitalul Militar Central din București, printre care și șeful secției de neurochirurgie, sunt suspectați de DNA pentru fapte de corupție.  

Directorul CFR Călători: „Am peste 11.000 de euro pe lună. Ce înseamnă angajat al statului? Trebuie să mor de foame?”
Directorul CFR Călători: „Am peste 11.000 de euro pe lună. Ce înseamnă angajat al statului? Trebuie să mor de foame?”

Directorul CFR Călători, Traian Preoteasa, susține că are venituri lunare de peste 11.000 de euro, din salariu și chirii în Dubai și România.