(P) Advertorialul – cea mai eficientă și de succes cale de a face publicitate

advertorial

Dacă faci PR (online), cu siguranță ai auzit de termenul advertorial, care este un amestec de text editorial și reclamă. Reclamele publicitare sunt din ce în ce mai folosite nu numai în tipărire, ci și în lumea online.

Ce este un advertorial?

Termenul advertorial este alcătuit din cele două cuvinte reclamă și editorial. Advertorialele nu trebuie în niciun caz echivalate cu reportajele de presă, motiv pentru care este necesară o separare clară a celor două tipuri de conținut. O privire asupra legii presei și a liniilor directoare ale motoarelor de căutare binecunoscute ajută.

Scopul este de a câștiga atenția și de a construi încredere cu aceste advertoriale. Acest lucru generează perspective și clienți potențiali. Pentru a răspândi mesajul de marketing într-un mediu familiar, este, de asemenea, logic să publicați reclame pe site-uri web vizitate frecvent și binecunoscute.

Utilizarea și beneficiile advertorialelor:
• Introducerea de noi produse ale unei companii
• Campanii de marketing speciale, direcționate
• Transmiterea de informații cu factor de divertisment
• Intermediere și distribuție de mărci, produse și servicii

Citește și
Ucrainenii uciși de un rus în Germania erau soldați răniți în război care se recuperau medical în Bavaria

Advertorialelor sunt ideale pentru a atrage atenția asupra produselor nou lansate sau pentru a realiza campanii de marketing direcționate. Amestecul de text editorial și reclame este de asemenea folosit din ce în ce mai mult online și oferă avantajul față de reclamele clasice că sunt percepute ca fiind mai puțin sau deloc deranjante.

De-a lungul anilor, publicitatea clasică a căpătat o reputație care este uneori conotată negativ. Mulți utilizatori sunt iritați de ferestrele pop-up constante care perturbă fluxul de informații pe Internet. Potrivit unui sondaj, 64% dintre utilizatori au evaluat ferestrele pop-up drept „enervante”. Generațiile tinere ignoră chiar acest tip de publicitate și nu o mai observă cu adevărat. Aceasta este însoțită de o eficiență în scădere a măsurii de publicitate.

Aici intervine advertorialul. Spre deosebire de publicitatea clasică, fluxul de informații nu este întrerupt. Drept urmare, mulți cititori găsesc advertoriale interesante și chiar utile. În plus, inspiră mai multă încredere datorită prezentării preponderent științifice.

Avantajele unui blog publicitar

După cum s-a descris deja, un advertorial este pregătit ca și conținut editorial. Prin plasarea de advertoriale pe bloguri, se poate vorbi și de publicitate în mediul obișnuit în acest caz. Multe bloguri au o comunitate mare și loială de cititori care au încredere în blogger și în opinia sa și acordă multă atenție tuturor postărilor. Bloggerii sunt luați în serios de către cititorii lor, așa că este, de asemenea, important ca advertorialul blogului să se potrivească tematic blogului și să fie autentic.

Pentru a face reclamele mai atractive din punct de vedere vizual, imaginile și videoclipurile sunt de asemenea folosite pentru a susține prezentarea produsului și pentru a crește interesul utilizatorilor. Acest suport vizual poate oferi adesea și valoare adăugată pentru cititor și poate trezi un interes real. Advertorialele pe blog au, de asemenea, în multe cazuri mai mult succes decât alte forme de publicitate, cum ar fi reclamele pe bannere.

Cum se crează advertoriale de succes

Succesul unui advertorial depinde de calitatea conținutului și de direcționare. Dacă blogul nu oferă nicio valoare adăugată pentru cititor în ceea ce privește conținutul, de exemplu, nu este interesant sau distractiv, atunci va fi citit rar și cititorii vor renunța să mai verifice noile informații. Același lucru este valabil și pentru direcționare, dacă advertorialul nu se potrivește tematic blogului, cu siguranță nu va ajunge la grupul țintă potrivit și, prin urmare, va primi puțină atenție sau chiar deloc.

Advertorialele pe blog sunt un instrument bun pentru a ajunge la grupul țintă pe termen lung și, cu siguranță, o modalitate mai bună decât bannerele publicitare sau ferestrele pop-up. Cu toate acestea, îndrumările legale trebuie respectate și în cazul materialelor publicitare pe blog: Deoarece materialele publicitare pe blog sunt reclame, este foarte important să le etichetați și pe acestea. În plus, companiile ar trebui să selecteze blogurile cu subiecte potrivite cu foarte multă conștiință și să nu își răspândească sporadic mesajul pe internet.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Dan Petrescu a fost prezentat oficial! Unde va antrena
NEWS ALERT Dan Petrescu a fost prezentat oficial! Unde va antrena

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Câștigătorii record ai Ligii Campionilor
(P) Câștigătorii record ai Ligii Campionilor

Câștigătorii record ai Ligii Campionilor În fiecare turneu se stabilesc recorduri. Dar care cluburi au reușit să câștige cele mai multe titluri ale Ligii Campionilor?

(P) Rețete ușoare ce vor face carnea de miel să strălucească
(P) Rețete ușoare ce vor face carnea de miel să strălucească

Cum sărbătorile Pascale se apropie, acum este momentul potrivit să vă gândiți, să căutați și să alegeți rețetele potrivite pentru masa din familie.

(P) 6 lucruri de care trebuie să ții cont când alegi o florărie online
(P) 6 lucruri de care trebuie să ții cont când alegi o florărie online

În era digitală, în care timpul este prețios și confortul este la îndemână, cumpărarea de flori online a devenit o modalitate populară și practică de a încânta persoanele dragi sau de a decora propria locuință.

Recomandări
INTERVIU. Gabriela Firea: ”Nici măcar dacă m-ar ruga Marcel Ciolacu, personal, să preiau conducerea PSD, nu voi face asta”
INTERVIU. Gabriela Firea: ”Nici măcar dacă m-ar ruga Marcel Ciolacu, personal, să preiau conducerea PSD, nu voi face asta”

Gabriela Firea, candidat PSD la Primăria Capitalei, promite public faptul că, dacă va câștiga încă un mandat în fruntea administrației Bucureștiului, nu va încerca să-i fure scaunul lui Marcel Ciolacu de la șefia PSD, nici dacă el o va ruga asta.

Ofensivă de nestăvilit a forțelor ruse în Ucraina. Solicitarea lui Șoigu dă fiori Kievului
Ofensivă de nestăvilit a forțelor ruse în Ucraina. Solicitarea lui Șoigu dă fiori Kievului

În plină ofensivă a forțelor Moscovei în Ucraina, ministrul rus al Apărării, Serghei Şoigu, a cerut, miercuri, suplimentarea şi accelerarea livrărilor de arme pentru operaţiunea militară din țara vecină, informează Reuters.

Cazul asasinării omului de afaceri Adrian Kreiner. La 6 luni de la crimă, un alt suspect a fost dus în spatele gratiilor
Cazul asasinării omului de afaceri Adrian Kreiner. La 6 luni de la crimă, un alt suspect a fost dus în spatele gratiilor

Al doilea suspect în cazul asasinării omului de afaceri Adrian Kreiner a fost adus marți-noapte în România, sub escortă.