Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain și Discovery
Provocările pe care tehnologia le-a adus companiilor care își desfășoară activitatea în zona producerii de conținut sunt uriașe.
Este și motivul pentru care, anul acesta, iCEE.fest și-a propus să dezbată subiectul alături de jucători importanți din toate zonele acestei industrii.
Astfel, The New York Times, CNN, Netflix, Sky TV, El Mundo, VICE, Discovery și mulți alți producători de conținut dar si provideri de soluții tehnice de monetizare si distribuție a conținutului vor veni la București, pe 14 și 15 iunie, pentru a ne spune cum schimbă tehnologia modelul lor de business.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Google se alătură iCEE.fest pentru a vorbi publisherilor despre cum poate ajuta industria de conținut, iar de la Facebook sunt așteptate răspunsuri despre modul în care rețeaua vede rezolvarea problemei ”fake news”.
Sesiunea îi cuprinde și pe cei care au văzut altfel rezolvarea problemelor, propunând soluții ce la un moment dat păreau idei nebunesti.
Într-un mediu dominat de giganții globali, playerii din zona de conținut sunt forțați să inoveze constant ca si să rămână în joc.
Iată, pe scurt – pe larg, aici - , categoriile, speakerii și companiile care vor discuta despre conținut digital la iCEE.fest 2018:
1) Viziunea giganților globali
► Yann Lafargue, Corporate Communication EMEA @ Netflix, compania care a ajuns la 125 de milioane de membri în peste 190 de țări
► Eero Korhonen, Head of News and Publishers, EMEA Partnerships @ Google - lucrează pentru o mai bună colaborare cu industria de publishing
► Andrew Weld Moore, Head of Digital Business for CEE @ Facebook - supervizează partea de management la nivel regional.
2) Conținut original pentru social media
► Alex Khan, CEO @ Attractive Media - un antreprenor, speaker și social media coach de success
► Oliver Yonchev - Social Chain – una dintre cele mai mari agenții social media din lume
3) Branded content
► Costas Syrmos, GM SEE @ Virtue Worldwide, agenția de creație a celor de la VICE pentru Sud Estul Europei
► Cory Key, VP Interactive&VR @ Discovery Agency, agenția de creație a Discovery Communications
4) Producători de informații globali și regionali
► Aldo Agostinelli, CDO & VP @ Sky - responsabil pentru dezvoltarea și implementarea tuturor activităților de marketing
► Brandon Keenan, Digital Comercial Director @ CNN - conduce o echipă de specialiști în zona de digital
► Jean Cristophe De Marta, SVP for Global Advertising @ The New York Times - supraveghează toate activitățile internaționale ale NYT
► Sergio Rodriguez, Head of Digital Transformation and Innovation @ El Mundo - responsabil pe zona de transformare digitală și inovare
5) Tehnologii de advertising pentru publisheri
► Tim Geenen, CEO @ Faktor, o platformă pentru publisheri ce ajută la conectarea în siguranță a brandurilor cu publicul țintă
► Toms Panders, Co-fondator @ Setupad - expert în publicitatea online, având o pregătire superioară în ceea ce privește zona de business în media
► Sylvia Epaillard, COO @ Tamedia Advertising, cel mai important grup media privat din Elveția.
► Jerzy Wojcik, CE @ Gazeta Wyborcza - cel mai mare ziar din Polonia, lider si în spațiul digilal
*****
iCEE.fest - unul dintre cele mai importante festivaluri de online și digital din regiune - se va desfășura la București, pe 14 și 15 iunie.
Bilete disponibile și informații complete despre speakerii și companiile prezente la iCEE.fest 2018 găsiți pe site-ul oficial.