Cum iti dezvolti o retea pe social media si o vinzi apoi pe milioane de dolari. Un antreprenor de succes vine la ICEEfest


Ultimul update: Sambata 09 Aprilie 2016 11:58
Data publicarii: Vineri 22 Mai 2015 13:17
Categorie: Smart things
Niall Harbison

Antreprenorii care vor sa isi lanseze un startup sunt invitati la sesiunea ”Searching for The Next Big Thing”, care va avea loc in finalul festivalului ICEEfest, pe scena dedicata inovatiei.

In cadrul acesteia, antreprenorii sau cei care vor sa isi deschida un startup pot vedea prezentarile si afla ideile unor antreprenori de succes, iar apoi pot urmari ”200 Seconds of Fame” – in parteneriat cu AeRO, Bursa de Valori Bucuresti -, un concurs in cadrul caruia ideile de startup vor fi prezentate in doar 3 minute si 20 de secunde, in fata unui public calificat si a unor posibili investitor. Cele mai bune idei vor fi stabilite live, prin votul publicului si al juriului.

In cadrul sesiunii, cunoscutil antreprenor si autor al cartii “Get Shit Done” Niall Harbison (PicStach) ii va invata pe cei prezenti cum sa isi dezvolte o afacere cu ajutorul social media si sa o vanda pentru milioane de dolari.

Unul dintre cei mai cunoscuti si respectati antreprenori romani, Radu Georgescu, Founding Partner GECAD Group, le va vorbi celor prezenti in cadrul unui interviu live realizat de fondatorul ICEEfest, Dragos Stanca, despre cum se poate construi o companie globala pornind din Europa Centrala si de Est iar Andrei Pitis, Founder & CTO Vector Watch, va prezenta un proiect concret, care s-a bucurat de o acoperire media globala: un smart watch gandit in Romania.

Apoi, la ”200 Seconds of Fame”, juriul care va analiza prezentarile “fulger” fi format din Radu Georgescu (GECAD), Marius Ghenea (3TS Capital Partners), Niall Harbison (PicStach), Laurentiu Ispir (Oresa Ventures), Marcin Wojcicki (AeRO/Bucharest Stock Exchange) si Orlando Nicoara (WeLoveDigital).

Cum te inscrii la ”200 Seconds of Fame” by AeRO?

Selectia startupurilor – cateva deja “calificate” in finala – se face in parteneriat cu WeLoveDigital. Cei interesati de a aparea pe scena ICEEfest 2015 pentru a-si prezenta ideile de start-up trebuie sa trimita un mail si cateva slide-uri la adresa 200@welovedigital.ro, pana cel tarziu in 31 mai 2015, iar juriul ii va anunta pe acestia daca au fost selectati.

“Pana acum au fost selectate opt proiecte si mai este loc de 5 sau 6”, explica pe blogul sau Orlando Nicoara, Founder WeLoveDigital, membru al juriului.

Antreprenorii care vor sa vina la ICEEfest 2015 doar la partea dedicata lor (plus show-ul ”Viral Movie Night” – cu Bobonete, Sergiu, Andrei, Micuti si Cabral - dar si la spectacolul de stand-up comedy al lui Jeff Leach, care va urma in aceeasi seara) o pot face cu numai 50 de euro.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Driven by Toyota Hybrid. Bilete pentru festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentru “The Viral Nights of ICEEfest”, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro.

Niall Harbison Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

Clipurile de milioane de vizualizari si povestile din spatele lor. Secretele marilor campanii vor fi dezvaluite la ICEEfest
Clipurile de milioane de vizualizari si povestile din spatele lor. Secretele marilor campanii vor fi dezvaluite la ICEEfest
Cum ajungi de la
Cum ajungi de la "zero la 1 miliard de euro". Povestea din spatele fenomenului "e-commerce", la ICEEfest 2015
Klaus Iohannis
Iohannis, la Innovation Labs: Digitalizarea scăzută a economiei şi a administraţiei este o realitate
Experți și antreprenori vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018
iLikeIT. Jocurile săptămânii
Ore de istorie, predate cu ajutorul unor jocuri: „Merg la sufletul copiilor”
Personalul hotelier, înlocuit în tot mai multe locații din lume de roboți
Momentul în care acumulatorul unui smartphone explodează
Icee fest
Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain și Discovery