Clipul cu care o mamica a spart recordul de vizualizari pe Facebook. 72 de milioane de oameni au urmarit aceste imagini
O mama din Texas face senzaţie pe internet cu rasul ei molipsitor. Femeia s-a filmat in timp ce testa o masca de jucarie şi a transmis imaginile live pe Facebook. In doar 24 de ore, 72 de milioane de oameni au urmarit-o.
Este un record la vizualizari pentru facilitatea pusa la dispozitie de reteaua de socializare luna trecuta. Candace Payne si-a cumparat de ziua ei o masca electronica. Si nu una oarecare, ci cu indragitul personaj Chewbacca din Razboiul Stelelor. De fiecare data cand femeia deschide gura, jucaria emite sunetele prin intermediul carora comunica uriasul din film.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Aceste savuroase hohote de ras au transformat-o pe Candace, peste noapte, in vedeta pe internet. Iar televiziunile americane au cautat-o pentru a-i cere interviuri.
Candace Payne: "Sincer, sunt casnica, imi cresc cei doi copii si din cand in cand imi place sa postez diverse clipuri pe Facebook pentru celelalte mame cu care sunt prietena. M-am gandit atunci sa le arat ce mi-am cumparat. Cand am deschis cutia, nu ma asteptam sa vad un Chewbacca atat de fericit."
Inevitabil, odata cu popularitatea de pe Facebook, au venit si o multime de mesaje de la straini din toata lumea.
Candace Payne: "O doamna mi-a spus ca fiica ei sufera de autism si ca nu isi mai aminteste de cand a vazut-o ultima oara razand. De fiecare data cand a vazut inregistrarea cu mine, fata nu si-a putut stapani rasul. Cred ca in ziua de azi toata lumea are nevoie de mai mult ras adevarat.
Masca cu Chewbacca s-a epuizat rapid din magazinele online. Si, drept multumire, pentru eficienta publicitate gratuita, conducerea supermarketului de unde femeia a cumparat jucaria, le-a daruit si celor doi copii ai ei si sotului, cate o masca. Evident, pentru a asigura amuzamentul in familie.