Revista presei: Am ratat banii europeni pentru autostrada Nadlac-Constanta
Procedurile UE sunt deja greoaie, insa oficialii romani nici macar nu le incep. Asta este explicatia pentru gradul redus de absorbtie a fondurilor pentru infrastructura.
Romania Libera: In 2012, Ungaria va finaliza ultimul tronson de autostrada care o desparte de Romania, Mako-Nadlac. Soferii vor trece de pe o autostrada nou-nouta cu patru benzi pe un drum national carpit, pe care zonele cu doua benzi pe sens sunt raritati. Bun venit in Romania, tara care n-a reusit sa ia decat 30 de milioane de euro din cele 4,57 miliarde puse la dispozitie de UE pentru infrastructura. Iata cum arata lungul, sinuosul si accidentatul drum al banilor europeni de la Nadlac pana in portul Constanta: 820 de kilometri, 14 ore si mai putin de 1% rata de absorbtie.
Gandul: Cum fac primariile din marile orase “vad comercial” pentru hingherii de masini: vezi aici UNDE AU CRESCUT TARIFELE Lipsa locurilor de parcare a pus pe picioare una din cele mai banoase afaceri, cea de ridicat masini. Afacerea merge cel mai bine in orasele unde lipsa locurilor de parcare este mai mare, dupa cum puteti vedea mai jos. La Timisoara, o masina din 15 prinde un loc de parcare, sunt inmatriculate 180.000 de autovehicule si doar 12.000 de locuri de parcare. Pretul vechi al taxei de recuperare, de 550 de lei, a crescut recent.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Capital: Drumuri proaste, masini bune! Succesul Daciei ar putea pune probleme nemtilor de la Volkswagen Unul dintre motivele care fac ca Dacia sa aiba un pret atat de mic sunt salariile mici de la uzina de la Pitesti, in timp ce salariile de la uzinele Cehia sunt mai mari, ceea ce face ca pretul Skoda sa fie din start mai mare si mai neatractiv epntru clientii, tot mai orientati catre preturi mici. In al doilea rand, filosofia VW este de avea cat mai multe dotari pe modelele standard, in timp ce Dacia alege, pentru a mentine pretul scazut, sa fie saraca in dotari. Astfel, oficialul VW observa faptul ca majoritatea celor care isi cumpara o Dacie, nu cumpara modelul standard, ci mai dau 3.000 sau 4.000 de euro pentru dotari, ceea ce duce la concluzia conform careia clientul de Dacia "are mai multi bani decat se crede".