Al-Qaeda a dat-o pe glossy: a lansat revista "Femeia mareata"
Divizia media a organizatiei teroriste Al-Qaeda nu sta degeaba. La doar cateva luni dupa ce a lansat o publicatie in limba engleza, in care scrie, printre altele, cum se fabrica o bomba in bucatarie, a mai aruncat pe piata o revista destinata femeilor.
In urma cu noua luni, organizatia terorista Al-Qaeda surprindea pe toata lumea prin lansarea unei reviste in limba engleza, care se numea "Inspire". Unul dintre articolele "de top" ale acesteia era "cum sa fabrici o bomba in bucataria mamei tale".
Acum, "teroristii-jurnalisti" au mai lansat o revista, destinata exclusiv femeilor. Aparitia inedita a acestei reviste a fost observata de cotidianul The Independent, care precizeaza ca publicatia organizatiei Al-Qaeda se numeste "Al-Shamikha" - titlu care s-ar putea traduce prin "Femeia mareata". Primul numar are 31 de pagini, iar coperta arata o femeie acoperita de niqab (val traditional musulman), de sub vesmintele careia se ghiceste o mitraliera.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Ziarul The Independent mai noteaza ca revista Al-Shamikha seamana putin cu Elle sau Cosmopolitan si include articole despre gasirea barbatului potrivit ("cum sa te mariti cu un mujahedin") si intretinerea tenului ("intotdeauna cu chipul acoperit"). De asemenea, ofera sfaturi despre acordarea primului ajutor si unele recomandari privind "bunele maniere".
Pe langa articole care specifica faptul ca "nu este bine sa iesi afara, decat atunci cand este necesar" si ca intotdeauna trebuie purtat un niqab pentru protectie solara - revista publica si interviuri cu vaduve de martiri si ii ridica in slavi pe cei care si-au dat vietile in numele Islamului.
Editorii revistei explica rolul acestei reviste, intr-o scrisoare din primul numar: "Deoarece femeile alcatuiesc jumatate din populatie - s-ar putea spune ca ele chiar sunt populatia, avand in vedere ca dau nastere la urmatoarea generatie - inamicii Islamului vor sa previna cunoasterea adevarului despre religie si rolul femeii musulmane, pentru ca stiu prea bine ce s-ar intampla daca femeile s-ar alătura razboiului sfant."
The Independent mai scrie ca Al-Shamikha nu este prima publicatie-jihad pentru femei. Inaintea ei au mai aparut publicatii precum "Nepoatele lui Khansa", care s-a lansat in februarie 2010.