eMAG Academy, tool-ul care te învață ABC-ul online-ului. Cum devii seller în Marketplace

Retail online

Explozia comerțului online și, ca urmare, concurența acerbă dintre companii pentru o cotă de piață tot mai mare vin cu mari provocări pentru firmele care vor să-și vândă produsele în mediul virtual.

În consecință, o platfomă care să ajute micii și marii producători să-și promoveze marfa și să ajungă la cât mai mulți clienți este soluția cea mai bună pentru creșterea vânzărilor și a profitului.

eMAG Marketplace este o astfel de platformă, pe care orice seller se poate înrola simplu, în doar câțiva pași, și beneficiază ulterior de o vizibilitate crescută și de un potențial de creștere a afacerii. Asta spun și cei 22.000 de selleri prezenți acum pe platformă, care au acces la o piața mult mai mare, datorită unui trafic zilnic de peste 500.000 de vizitatori unici.

Pentru a deveni seller eMAG, cei interesați nu au nevoie de cunoștințe tehnice. Au nevoie de un laptop conectat la internet, carte de identitate și de actele firmei, pe care le încarcă online în formularul de înscriere eMAG Marketplace, iar procesul de aprobare este rapid și fără riscuri.

Încă de la începutul afacerii lor online în platforma, sellerii beneficiaza și de un suport informational sub forma unei platforme online, pentru a se familiariza cu toate optiunile din contul lor, dar unde să găsească și recomandări de bune practici pentru creșterea afacerii lor.

Citește și
Prima reacție de la Moscova, după ce Joe Biden le-a dat voie ucrainenilor să atace Rusia cu rachete americane cu rază lungă de acțiune

Platforma eMAG Academy este o bibliotecă virtuală adresată sellerilor eMAG, care le oferă toate informațiile necesare, cuprinse în materiale tip imagini, text și video, structurate pe cele mai relevante zone de afacere din platforma eMAG Marketplace.

Înscrierea și listarea produselor în Marketplace este gratuită

 

Înscrierea în eMAG Marketplace este gratuită, la fel și listarea produselor, iar sellerii au la dispoziție un ”dashboard” prin intermediul căruia pot să-și gestioneze produsele și să-și proceseze comenzile.

Accesând platforma eMAG Academy, sellerii au la dispoziție toate informațiile despre opțiunile disponibile în platforma Marketplace (utilizarea funcționalităților platformei, identificarea diverselor instrumente sau funcționalități în platformă, ghid pentru acțiunile din contul de seller), gestionarea optimă a contului de seller sau indicatorii de performanță urmăriți în activitatea zilnică a sellerilor.

Accesul către informațiile de interes pentru seller este gratuit și extrem de facil, eMAG Academy fiind disponibilă 24/24 de ore, 7 zile din 7, iar răspunsul pentru situația întâmpinată de seller este rapid și concis, la doar un click distanță.

Pe lângă text, majoritatea articolelor postate aici beneficiază și de un video demonstrativ, în care sellerul poate urmări pas cu pas calea de implementare a informațiilor aplicată practic, așa cum este descrisă în text.

În acest moment, în eMAG Academy sellerii dispun de 357 de materiale de e-learning, dintre care 275 sunt disponibile și în limba engleză.

În cele 247 de tutoriale publicate se regăsesc peste 1.600 de minute de informație video. Totodată, în eMAG Academy există o zona de comentarii în care sellerii pot lăsa întrebări sau sugestii pe tema tutorialului urmărit, la care există o medie de răspuns de maximum 50 de minute.

De asemena, se lucrează constant la diversificarea subiectelor de tutorial, pentru a oferi suport informațional cât mai extins sellerilor.

Totodată, în Academy, sellerii pot afla toate delatiile despre noile dezvoltări implementate în platformă pentru optimizarea fluxurilor specifice (comenzi, îmbunătățirea ofertelor, campanii, retururi, flux financiar), programele adoptate pentru susținerea afacerii online (Fulfilment by eMAG, Genius, eMAG Ads, IMN, Deschide România, Linia de finanțare în parteneriat cu IdeaBank), precum și recomandari și propuneri de îmbunătățire și menținere a rezultatelor vânzărilor obținute.

Articol sustinut de eMAG.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Cererea FRF a fost respinsă de UEFA! "Am primit precizarea că nu"
NEWS ALERT Cererea FRF a fost respinsă de UEFA! "Am primit precizarea că nu"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
Bogdan Văcărelu, de la Bit Online, despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și provocările business-ului
Bogdan Văcărelu, de la Bit Online, despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și provocările business-ului

Directorul de vânzări din cadrul Bit Online, Bogdan Văcărelu, a vorbit într-un interviu despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și despre provocările pe care le-a întâmpinat pe parcursul timpului.

Cum îți poți extinde afacerea de pe platforma eMAG Marketplace, pe piețele internaționale
Cum îți poți extinde afacerea de pe platforma eMAG Marketplace, pe piețele internaționale

Comercianţii români au acum posibilitatea de a-şi lista şi expune gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG.

Cum pot vinde sellerii mai mult în Marketplace. Ce este și cum funcționează Fulfilment by eMAG
Cum pot vinde sellerii mai mult în Marketplace. Ce este și cum funcționează Fulfilment by eMAG

Pentru a-i ajuta pe selleri să se concentreze mai mult pe zona comercială, eMAG a lansat serviciul Fulfilment by eMAG (FBE), printr-o investiție în tehnologie în valoare de 1.000.000 de euro.

Recomandări
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri

Proprietăţi în ţară şi străinătate, pensii şi salarii consistente, bijuterii, tablouri, lingouri de aur, conturi la bănci din România sau din afară se regăsesc în declaraţiile de avere depuse de candidaţii la alegerile prezidenţiale.

România se pregătește să intre pe piața microcipurilor, dominată de Asia. Cine le va produce în țară
România se pregătește să intre pe piața microcipurilor, dominată de Asia. Cine le va produce în țară

Într-o criză continuă de semiconductori, mai multe universități și companii din România vor să se afirme pe această piață dominată de Asia.

„20 de zile în Mariupol”, o cronică de război neficționalizată premiată cu Oscar, marți la PRO TV
„20 de zile în Mariupol”, o cronică de război neficționalizată premiată cu Oscar, marți la PRO TV

Filmul ucrainean 20 Days in Mariupol, care a fost filmat în interiorul orașului asediat în timpul asaltului forțelor ruse, a câștigat premiul Oscar pentru cel mai bun documentar la ceremonia decernării premiilor Academiei americane de film de anul acesta.