Avantajele și costurile unui seller înscris în eMAG Marketplace, cea mai mare platformă din România
eMAG Marketplace este cea mai importantă platformă online din România prin care un ”seller” (vânzător, trad.) își poate lista și prezenta oferta de produse, accesând astfel o bază impresionantă de clienți.
În prezent, pe eMAG Marketplace sunt 22.000 de selleri, iar aceștia beneficiază de vizibilitate crescută și potențial de creștere a afacerii, datorită unui trafic zilnic de peste 500.000 de vizitatori unici.
Pentru a deveni seller eMAG, cei interesați nu au nevoie de cunoștințe tehnice. Au nevoie de un laptop conectat la internet, carte de identitate și de actele firmei (pe care le încarcă online în formularul de înscriere eMAG Marketplace), iar procesul de aprobare este rapid și fără riscuri.
Înscrierea în Marketplace este gratuită, la fel și listarea produselor, iar sellerii au la dispoziție un ”dashboard” prin intermediul căruia pot să-și gestioneze produsele și să-și proceseze comenzile.
Avantajele și costurile unui seller înscris în eMAG Marketplace
Sellerii au la dispoziție instrumente de monitorizare și analiză în timp real a evoluției afacerii lor, precum și recomandări personalizate, alerte și mesaje care îi notifică în cazul în care este nevoie de o acțiune în cont.
În schimbul acestor beneficii, sellerii vor plăti un comision din vânzări, comision care diferă de la o categorie de produse la alta.
Pentru o gestionare rapidă și ușoară a contului, partenerii care au deja un magazin online deschis pot sincroniza magazinul lor cu platforma Marketplace prin intermediul API, automatizându-și astfel fluxurile de produse și comenzi.
Înscrierea în eMAG Marketplace le oferă sellerilor și ocazia de a-și promova produsele prin intermediul canalelor de marketing online și offline, pe care le folosește eMAG.
Partenerii eMAG Marketplace își pot extinde business-ul și pe plan internațional, fără costuri
Pe langă deschiderea la nivel național, partenerii eMAG Marketplace își pot extinde business-ul și pe plan internațional, fără costuri, fie listându-se direct pe platformele eMAG Marketplace Bulgaria sau eMAG Marketplace Ungaria, fie accesând gratuit platforma digitală unică IMN (International Marketplace Network), care le permite să acceseze marketplace-urile europene din Italia, Franța și Germania.
Dacă sunt antreprenori români aflați la început de drum, au acces în programul Deschide România, special gândit pentru micii producători români, întreprinderi sociale sau chiar ONG-uri, prin intermediul căruia beneficiază de comisioane mai mici.
Suport specializat pe toate zonele operaționale din platformă
Pe lângă oportunitatea de a vinde internațional, eMAG le oferă sellerilor parteneri posibilitatea de a beneficia de suport specializat pe toate zonele operaționale din platformă. Astfel, fiecare seller are acces la instrumente de monitorizare care permit adaptarea stocului și gamelor de produse la nevoile și interesele utilizatorilor:
-► Suport logistic integrat, prin ”Fulfilment by eMAG”, cu ajutorul căruia sellerii pot accesa depozitele eMAG, având la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. De asemenea, în acest serviciu, eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și ”customer care”.
-► eMAG Genius, serviciul premium oferit clienților care optează pentru beneficiile acestuia, în care partenerii eMAG își pot atrage fidelizarea clienților și vânzări mai mari prin transport gratuit pentru comenzile la: easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit în 60 de zile pentru membrii Genius sau oferte exclusive săptămânale pentru clienții eMAG Genius.
-► Seller credit - prima linie de finanțare cu dobanda zero*, un proiect de finanțare gândit împreună cu partenerul Idea Bank. Cu acest program special conceput, eMAG investește în afacerea sellerilor ce au nevoie de a-și duce afacerea de pe eMAG Marketplace la următorul nivel.
-► eMAG Ads - prin intermediul eMAG Ads partenerii pot beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC) prin care au posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună într-un grup de oferte și care le va permite să promoveze un produs sau o selecție de produse către clienți în timp ce ei navighează și caută produse pe eMAG.
Produsele pot fi achitate ramburs, prin OP, eCredit sau prin card online, fără a fi nevoie ca sellerul să aibă implementat un POS. Sellerii pot livra comenzile în lockerele easybox în cel mai scurt timp la clienți, metodă de livrare care oferă clientului aceeași trasabilitate pe statusul livrării ca opțiunea de livrare prin curier.
Articol sustinut de eMAG.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.