Avantajele și costurile unui seller înscris în eMAG Marketplace, cea mai mare platformă din România

(P) Avantajele și costurile unui seller înscris în eMAG Marketplace, cea mai mare platformă din România

eMAG Marketplace este cea mai importantă platformă online din România prin care un ”seller” (vânzător, trad.) își poate lista și prezenta oferta de produse, accesând astfel o bază impresionantă de clienți.

 

În prezent, pe eMAG Marketplace sunt 22.000 de selleri, iar aceștia beneficiază de vizibilitate crescută și potențial de creștere a afacerii, datorită unui trafic zilnic de peste 500.000 de vizitatori unici.

Pentru a deveni seller eMAG, cei interesați nu au nevoie de cunoștințe tehnice. Au nevoie de un laptop conectat la internet, carte de identitate și de actele firmei (pe care le încarcă online în formularul de înscriere eMAG Marketplace), iar procesul de aprobare este rapid și fără riscuri.

Înscrierea în Marketplace este gratuită, la fel și listarea produselor, iar sellerii au la dispoziție un ”dashboard” prin intermediul căruia pot să-și gestioneze produsele și să-și proceseze comenzile.

Citește și
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

Avantajele și costurile unui seller înscris în eMAG Marketplace
 

Sellerii au la dispoziție instrumente de monitorizare și analiză în timp real a evoluției afacerii lor, precum și recomandări personalizate, alerte și mesaje care îi notifică în cazul în care este nevoie de o acțiune în cont.

În schimbul acestor beneficii, sellerii vor plăti un comision din vânzări, comision care diferă de la o categorie de produse la alta.

Pentru o gestionare rapidă și ușoară a contului, partenerii care au deja un magazin online deschis pot sincroniza magazinul lor cu platforma Marketplace prin intermediul API, automatizându-și astfel fluxurile de produse și comenzi.

Înscrierea în eMAG Marketplace le oferă sellerilor și ocazia de a-și promova produsele prin intermediul canalelor de marketing online și offline, pe care le folosește eMAG.

Partenerii eMAG Marketplace își pot extinde business-ul și pe plan internațional, fără costuri
 

Pe langă deschiderea la nivel național, partenerii eMAG Marketplace își pot extinde business-ul și pe plan internațional, fără costuri, fie listându-se direct pe platformele eMAG Marketplace Bulgaria sau eMAG Marketplace Ungaria, fie accesând gratuit platforma digitală unică IMN (International Marketplace Network), care le permite să acceseze marketplace-urile europene din Italia, Franța și Germania.

Dacă sunt antreprenori români aflați la început de drum, au acces în programul Deschide România, special gândit pentru micii producători români, întreprinderi sociale sau chiar ONG-uri, prin intermediul căruia beneficiază de comisioane mai mici.

Suport specializat pe toate zonele operaționale din platformă
 

Pe lângă oportunitatea de a vinde internațional, eMAG le oferă sellerilor parteneri posibilitatea de a beneficia de suport specializat pe toate zonele operaționale din platformă. Astfel, fiecare seller are acces la instrumente de monitorizare care permit adaptarea stocului și gamelor de produse la nevoile și interesele utilizatorilor:

-► Suport logistic integrat, prin ”Fulfilment by eMAG”, cu ajutorul căruia sellerii pot accesa depozitele eMAG, având la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. De asemenea, în acest serviciu, eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și ”customer care”.

-► eMAG Genius, serviciul premium oferit clienților care optează pentru beneficiile acestuia, în care partenerii eMAG își pot atrage fidelizarea clienților și vânzări mai mari prin transport gratuit pentru comenzile la: easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit în 60 de zile pentru membrii Genius sau oferte exclusive săptămânale pentru clienții eMAG Genius.

-► Seller credit - prima linie de finanțare cu dobanda zero*, un proiect de finanțare gândit împreună cu partenerul Idea Bank. Cu acest program special conceput, eMAG investește în afacerea sellerilor ce au nevoie de a-și duce afacerea de pe eMAG Marketplace la următorul nivel.

-► eMAG Ads - prin intermediul eMAG Ads partenerii pot beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC) prin care au posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună într-un grup de oferte și care le va permite să promoveze un produs sau o selecție de produse către clienți în timp ce ei navighează și caută produse pe eMAG.

Produsele pot fi achitate ramburs, prin OP, eCredit sau prin card online, fără a fi nevoie ca sellerul să aibă implementat un POS. Sellerii pot livra comenzile în lockerele easybox în cel mai scurt timp la clienți, metodă de livrare care oferă clientului aceeași trasabilitate pe statusul livrării ca opțiunea de livrare prin curier.

Articol sustinut de eMAG.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless, iar reacțiile au fost pe măsură
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless, iar reacțiile au fost pe măsură

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
Bogdan Văcărelu, de la Bit Online, despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și provocările business-ului
Bogdan Văcărelu, de la Bit Online, despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și provocările business-ului

Directorul de vânzări din cadrul Bit Online, Bogdan Văcărelu, a vorbit într-un interviu despre parteneriatul cu eMAG Marketplace și despre provocările pe care le-a întâmpinat pe parcursul timpului.

Cum îți poți extinde afacerea de pe platforma eMAG Marketplace, pe piețele internaționale
Cum îți poți extinde afacerea de pe platforma eMAG Marketplace, pe piețele internaționale

Comercianţii români au acum posibilitatea de a-şi lista şi expune gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG.

Cum pot vinde sellerii mai mult în Marketplace. Ce este și cum funcționează Fulfilment by eMAG
Cum pot vinde sellerii mai mult în Marketplace. Ce este și cum funcționează Fulfilment by eMAG

Pentru a-i ajuta pe selleri să se concentreze mai mult pe zona comercială, eMAG a lansat serviciul Fulfilment by eMAG (FBE), printr-o investiție în tehnologie în valoare de 1.000.000 de euro.

Recomandări
Tensiunile continuă în Sectoarele 1 și 2. Radu Mihaiu acuză că sacii cu buletinele de vot dintr-o secție au fost rupți
Tensiunile continuă în Sectoarele 1 și 2. Radu Mihaiu acuză că sacii cu buletinele de vot dintr-o secție au fost rupți

Sunt tensiuni mari în Sectoarele 1 și 2 ale Capitalei, unde actualii primari acuză fraudarea votului. Edilul de la 2, Radu Mihaiu, care a obținut renumărarea buletinelor în una dintre secții, a anunțat miercuri noapte rezultatul procesului.

Reacțiile românilor după ce Babasha a cântat la concertul Coldplay. „Ce am reușit noi să facem ca nație, să huiduim un băiat”
Reacțiile românilor după ce Babasha a cântat la concertul Coldplay. „Ce am reușit noi să facem ca nație, să huiduim un băiat”

Arena Națională s-a transformat miercuri seară într-un tărâm al emoțiilor intense. Britanicii de la Coldplay au urcat pe scenă în fața a peste 50 de mii de oameni și au făcut spectacol. Show-ul a fost completat de baloane colorate, lumini și artificii.

Cum se dezvoltă energia verde în România. Numărul românilor care sunt prosumatori a depășit 120.000
Cum se dezvoltă energia verde în România. Numărul românilor care sunt prosumatori a depășit 120.000

Piața energiei verzi din România se află într-o continuă creștere, spun specialiștii. Am depășit 100.000 de prosumatori, adică oameni care își produc propria energia și furnizează și în rețea.