Cum pot vinde sellerii mai mult în Marketplace. Ce este și cum funcționează Fulfilment by eMAG

14-01-2021 08:33


Fulfilment by eMAG

Pentru a-i ajuta pe selleri să se concentreze mai mult pe zona comercială, eMAG a lansat serviciul Fulfilment by eMAG (FBE), printr-o investiție în tehnologie în valoare de 1.000.000 de euro.

Înrolarea sellerilor în Fulfilment by eMAG îi degrevează de multe dintre activitățile operaționale, lăsându-le cât mai mult timp la dispoziție pentru a se concentra pe aspectele comerciale, menite să îi ajute să își crească afacerea.

Astfel, toate serviciile de pe întregul lanț logistic, de la recepție și până la depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur, acolo unde este cazul, sunt oferite în mod eficient în cadrul Fulfilment by eMAG (FBE).

Accesarea acestui program poate genera vânzări mai mari, crescând rata de conversie a produselor, datorită unor efecte benefice în lanț. Clienții vor beneficia de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare prin atingerea mai ușoară a pragului unic de gratuitate al eMAG, prin însumarea valorii comenzilor pentru produsele sellerilor cu comenzile eMAG.

De asemenea, beneficiază de servicii la stadardul de calitate eMAG, care generează îmbunătățirea NPS (Net Promoter Score – Scorul de Satisfacție al Clienților) datorită unei experiențe pozitive a clienților, care poate conduce la creșterea frecvenței lor de cumpărare.

Produsele livrate prin această facilitate vor purta marcajul “Livrat de eMAG”, imediat lângă numele sellerului, care beneficiază, astfel, de umbrela de imagine eMAG. De asemenea, toți indicatorii de sănătate a contului eMAG Marketplace vor fi gestionați de eMAG, riscul ratării unuia sau mai multora dintre ei fiind semnificativ redus.

Servicii oferite prin Fulfilment by eMAG

În cazul în care, din rațiuni de limitare logistică, sellerii au produse cu handling time mai mare de 24-48 de ore, înscrierea lor în programul Fulfilment by eMAG (FBE), le va face eligibile livrării rapide, iar produsele lor vor putea fi înscrise în eMAG Genius, serviciul premium pentru clienți, prin care aceștia au acces la mii de produse, livrare rapidă și gratuită și o perioada extinsă de retur gratuit.

Sellerii care folosesc acest serviciu trebuie doar să trimită marfa în depozitul eMAG, iar apoi toate operațiunile vor fi gestionate pentru ei.

Serviciile oferite prin Fulfilment by eMAG sunt următoarele: recepție marfă, depozitare, evaluarea cantitativă a produselor trimise în FBE, preluare comenzi și retururi, pick and pack, eliberare facturi și AWB-uri, predarea coletelor curierului agreat, precum și un proces de retur simplificat.

Avantaje serviciului sunt multiple: livrare rapidă și sigură, inclusiv în perioadele aglomerate, optimizarea costurilor suplimentare din depozit pentru chirie și salarii, reducerea costurilor pentru soluțiile de picking și packing, precum și a celor de logistică cu până la 50%.

De asemenea, între avantajele serviciului se regăsesc reducerea birocrației pentru obținerea autorizațiilor de funcționare (sellerii nu mai au nevoie de autorizații pentru depozitare, salariați, spații), scalabilitate pe termen lung (sellerii își pot crește afacerea rapid și au stabilitate pe termen lung: nu trebuie să își schimbe punctul de lucru, depozitul sau să închirieze alte spații suplimentare), costuri mici de depozitare a produselor, acces la servicii de calitate oferite de eMAG, consolidarea taxelor de transport cu alți selleri din programul FBE și mai puține griji în privința pierderilor din depozit sau a deteriorării la depozitare.

Articol susținut de eMAG.

Sursa: Pro TV