Cum îți poți extinde afacerea de pe platforma eMAG Marketplace, pe piețele internaționale

Dată publicare: 04-03-2021 07:00
Dată actualizare: 04-03-2021 07:02


Emag

Comercianţii români au acum posibilitatea de a-şi lista şi expune gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG.

Odată înrolați în platforma eMAG Marketplace, sellerii au posibilitatea de a-și extinde afacerea chiar și dincolo de granițele țării, în Ungaria și Bulgaria, prin înscrierea în cele două platforme identice cu eMAG Marketplace România.

Procedura pe care trebuie să o urmeze un seller român pentru a-și vinde produsele pe platforma eMAG Marketplace în Ungaria sau Bulgaria este foarte simplă: cu un singur click, direct din dashboard, ei pot crea contul pe Ungaria sau pe Bulgaria pe baza datelor companiei pe care le utilizează în România.

Cum poți deveni seller în Ungaria cu ajutorul platformei eMAG Marketplace

 

Pentru a finaliza comenzile primite internațional, sellerii trebuie să aibă un contract cu un curier care să asigure livrarea internațională.

Atât platforma din Ungaria cât şi cea din Bulgaria funcţionează pe aceleaşi principii ca cele din România:

- În primele 3 luni au dedicată o persoană de contact din partea echipei de dezvoltare a sellerului,

- Beneficiază de sprijin în încărcarea produselor în limba maghiară și informaţii despre toate datele necesare sellerului pe piaţa din Ungaria.

Documentaţia produselor în limba maghiară se realizează de către seller, iar dacă documentaţia tradusă există deja în platformă, sellerii primesc sugestii de asociere a produselor.

Numărul total de selleri români înscrişi în Ungaria este de 2797 din care 756 sunt activi în acest moment. Iar numărul produselor active a crescut in 2020 cu 47% față de 2019 și sunt expuse celor peste 230.000 de vizitatori zilnici.

Cum poți deveni seller în Bulgaria cu ajutorul platformei eMAG Marketplace

 

Pentru a vinde pe piața din Bulgaria, sellerii trebuie sa urmeze trei pași simpli:

- Să furnizeze o copie a cărţii de identitate a reprezentantului legal al companiei;

- Să efectueze un transfer de test pentru aprobare de către PayU;

- Să aibă un contract cu un curier care să asigure livrarea internaţională către clienții din Bulgaria.

După finalizarea celor trei pași, echipa eMAG Marketplace Bulgaria va oferi suportul necesar pentru traducerea produselor în limba bulgară. De asemenea, în fiecare etapă a afacerii lor, sellerul va primi asistență calificată de la echipele din Bulgaria.

În prezent, în platforma eMAG Marketplace Bulgaria, din cei 3,898 selleri activi, 346 sunt selleri români care vând peste 303.000 produse, din totalul celor 656,472 ofertele active.

Ce este și cum funcționează International Marketplace Network

 

IMN sau International Marketplace Network este cea mai nouă oportunitate de extindere internațională și reprezintă o platformă digitală unică adresată partenerilor eMAG a căror afacere este în creştere şi care doresc să îşi extindă vizibilitatea, dincolo de graniţele economice naţionale.

Astfel, prin intermediul platformei IMN, sellerii vor putea începe să vândă în matrketplace-urile a 4 lideri europeni în e-comerce: eMAG (România), Cdiscount (Franţa), ePrice (Italia), Real.de (Germania), alăturându-şi ofertele la cele 43 de milioane de oferte existente, pentru cei peste 230 de milioane de potenţiali clienţi.

IMN oferă o interfaţă care conectează cele patru platforme Marketplace, pe care sellerii o pot folosi ca unic punct de lucru, fără costuri suplimentare. Aici îşi pot sincroniza ofertele, simplu şi eficient, pe fiecare dintre cele patru platforme, în mod securizat şi în timp real, folosind credențialele API şi cu zero costuri suplimentare.

Articol susţinut de eMAG.

 

Sursa: StirilePROTV

Tags: emag,