Motocicliștii s-au adunat pe circuitul de la Adâncata pentru a-și tura motoarele. ”Viteză cât se poate de mare”
Viteză, emoții și senzații unice. De asta au avut parte zeci de pasionați de motociclete, pe un circuit unde au scăpat de limitele de pe drumurile publice.
Așa că au turat motoarele cât le-au permis caii putere, iar la final au putut să-și cumpere modelul care i-a încântat cel mai tare.
Pasionații de senzații tari au turat motoarele pe circuitul de la Adâncata, fără să aibă grija mașinilor sau a altor pericole din trafic.
Paul Simion: ”Viteză cât se poate de mare, dar în siguranță, adică undeva la 150-170 și 50, 70 pe viraje”.
Marinică Valeriu: ”I-am lăsat pe toți să treacă ca să mă simt în largul meu, să nu am emoții, plăcerea curbelor, da, a fost frumos”.
Cea mai puternică motocicletă testată are 175 de cai putere.
Vlad Neaga, pilot de curse: ”Te responsabilizează într-un anumit fel, mai ales acea senzație de bucurie și de libertate pe care o ai”.
Vlad Chivu, pilot de curse: ”Le-aș recomanda tuturor riderilor să vină pe circuit”.
Prețurile pentru un motor pornesc de la 2.400 de euro și depășesc 20.000 de euro
Pe circuitul cu o lungime de aproximativ 4.100 de metri au intrat și sportivi de performanță. Și le-au fost alături și instructori.
Alexandru Daf: ”Motorul este foarte important, pentru că un motor corect e ca o pereche de adidași care, dacă te strâng, nu poți să alergi. Ăsta este un sport de echipă”.
Alexandru Dumitrache, 11 ani: ”Prima dată când m-am urcat pe motor a fost la 5-6 ani. A fost o experiență, pot să spun că la început mi-a fost frică”.
Cei interesați au putut pleca acasă și cu motorul mult visat, după ce l-au testat.
Andreea Mihai, organizator: ”A trebuit să suplimentăm motocicletele, ne bucurăm că, iată, la a doua ediție avem undeva la 34 de unități pe circuit”.
Prețurile pentru un motor nou pornesc de la 2.400 de euro, dar pot trece lejer și de 20.000 de euro. Și pentru aceste vehicule există însă programul RABLA.