La fiecare ploaie, străzile din localitățile de lângă Timișoara se umplu de bălți și noroi. Care e motivul
La fiecare ploaie mai zdravănă, străzile din localitățile de lângă Timișoara se umplu de bălți și noroi. Acolo sunt și multe cartiere rezidențiale unde investitorii au ridicat clădiri, dar nu au pus la punct infrastructura.
Așa că, dacă e cer plumburiu, oamenii sunt nevoiți să plece de acasă nu numai cu umbrela, ci și cu încălțăminte de schimb.
Giroc, o localitate lipită de Timișoara, a crescut enorm în ultimii ani. Doar că dezvoltatorul, așa cum s-a întâmplat și în alte orașe, a construit blocuri în câmp și n-a mai investit în infrastructură. La fiecare ploaie, drumurile băltesc.
Alegeri 2024
07:25
Campania electorală s-a terminat. Cele mai marcante momente, de la zboruri private la ferme de troli și acuzații de spionaj
07:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A doua zi de alegeri în diaspora. 46.000 de alegători au votat până sâmbătă ora 10:00
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
Tot lângă Timișoara, la Ghiroda, strada principală este în lucru de 3 ani. Așa că, atunci când plouă tare, este aproape imposibil să ajungi cu hainele curate în oraș. Oamenii s-au adaptat și pleacă de acasă cu cizme de cauciuc.
Reporter: În fiecare zi plecați în cizme?
Femeie: "Da, acuma cu cizmele, am două perechi speciale pentru mers până la masină, o pereche de pantofi când nu plouă și cizmele când plouă. Asta este!"
Bărbat: "Ne chinuim, ne chinuim, nu avem ce să facem. Nu putem să oprim ploaia."
Lucrările pe o stradă costă peste 18,4 milioane de lei.
Ionuț Stănușoiu, primar Ghiroda: "De asta nu am continuat lucrările pentru că, și la ora asta, teoretic, în momentul în care au turnat beton aici, o altă echipă putea să spargă în continuare și încă o lună de zile să lucreze în săpătură deschisă. Am evitat să facem treaba asta, tocmai pentru confortul oamenilor din zonă."
O treime dintre șoselele din România sunt neasfaltate, potrivit Institutului Național de Statistică.