Fetițele și băieții de peste 10 ani nu își mai doresc jucării. Ce îi cer acum copiii lui Moș Crăciun
A început numărătoarea inversă până când vom căuta sub brad cadourile de la Moș Crăciun. Fetițele și băieții nu mai au răbdare. Au făcut liste cu tot ce își doresc, așa că ajutoarele bătrânelului aleargă cu ele prin magazine.
Dacă cei mici încă așteaptă păpuși și mașinuțe, cei mai mărișori vor carduri cu bani pentru jocuri, genți, accesorii sau haine de la anumite branduri.
Cei care îl ajută pe Moș Crăciun sunt ușor panicați. Timpul trece mult prea repede.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Fetițele între 3 și 7 ani vor păpuși ca prințesele din povești și jocuri de creație - cu ajutorul cărora pot să își facă singure bijuterii sau se pot machia. Băieții își doresc mașini cu telecomandă, roboți interactivi și jocuri de construcție.
Alina Dobre, manager zonal: „Copilașii mai mari își doresc jocuri de societate, cum ar fi Monopoly, Activity sau jocurile de construcții de la Lego, Injago, Mindcraft, să fie cu vârsta mai mare”.
Pretențiile cresc odată cu vârsta. După 10 ani, dorințele seamănă tot mai mult cu cele ale adulților.
Reporter: Ce vrei să primești de Crăciun?
Băiat: „Componente noi pentru PC și cel puțin un Fifa 23”.
Fată: „Eu anul ăsta vreau o geantă nouă de Crăciun și atât, nimic mai mult”.
Reporter: Cum ai reacționă daca ai primi o păpușă?
Fată: „Aș fi surprinsă, dar nu cred că ar aș fi foarte bucuroasă”.
Băiat: „Mi-aș dori un Fifa 23 ca să mă joc”.
Reporter: Cum ai reacționa dacă ai primi o mașinuță?
Băiat: „Mhmmm. Nu ar fi nici rău, dar măcar am primit ceva”.
Anca Pârvulescu, director de marketing: „Deja dacă vorbim de 14-16 ani știu foarte bine ce se vinde, și sneakerșii sunt o adevărată afacere paralelă. Și noi am observat că sunt mult mai interesați de astfel de obiecte, decât de jucării, s-a schimbat mult dinamica”.
În topul dorințelor domină și cardurile cu bani pentru jocuri online.