Familie trimisă după gratii după ce au mințit că s-au intoxicat de la mâncarea servită în vacanța din Canare

Dată publicare: 27-02-2021 16:29
Dată actualizare: 27-02-2021 16:35


Familie trimisă după gratii după ce au mințit că s-au intoxicat de la mâncarea servită în vacanța din Canare

O familie a fost trimisă după gratii pentru sfidarea instanței după ce au mințit că au suferit o intoxicație alimentară în vacanță, pentru a obține despăgubiri de la agenția de turism.

 

Christopher Byng, în vârstă de 38 de ani, Barbara Byng, 64, Linda Lane, 36, and Anthony Byng, 66 de ani au pretins că au avut probleme digestive grave în timpul vacanței în care au mers cu toții în Insulele Canare, în anul 2016. Ei au cerut tragerea la răspundere a touroperatorului Jet2Holidays.


Probele administrate în instanță au arătat însă că mințiseră, și de fapt nu se îmbolnăviseră în vacanță, astfel că firma de turism a fost absolvită de orice vină.

I-au dat de gol tocmai fotografiile de pe Facebook, în care apar ca o familie fericită, relatează publicația „The Sun”.

Soții și cei doi copii cu care au călătorit au pretins că s-au îmbolnăvit, au făcut intoxicație alimentară de la mâncarea servită în vacanță, suferind crampe stomacale, diaree, dureri de cap și temperatură, în încercarea de a obține despăgubiri de zeci de mii de lire de la compania de turism, arată sursa citată.

În timpul procesului au fost prezentate o serie de fotografii și filmulețe din vacanță, care îi arată în piscină, la plajă, în parcul acvatic, consumând cocktailuri și diferite preparate locale- iar magistrații au apreciat că era evident că nu ar fi putut să facă toate aceste lucruri dacă ar fi fost bolnavi, așa cum susțineau.

Mai mult, bărbatul a completat chiar și un sondaj după călătorie, declarându-se „extrem de satisfăcut” de serviciile oferite. Una din întrebări specifica dacă vreunul din turiști s-a simțit rău în timpul vacanței, dar el a refuzat să răspundă la această întrebare.

Mai mult, la întrebarea „Cât de probabil ar fi ca pe viitor să mai folosiți serviciile companiei noastre de turism?” bărbatul a răspuns „Foarte probabil”.

Judecătorul Mark Gargan a apreciat că afirmațiile false ale turiștilor sunt „prea evidente” și că nu a fost vorba despre o „exagerare” ci o „pură invenție”.

„Vrem să transmitem un mesaj că frauda prin afirmații false care să vizeze obținerea unei compensații este o infracțiune gravă și nu vom ezita să luam măsuri în fiecare situație” a spus judecătorul.

Sursa: The Sun