ANRE: Un call-center pentru consumatorii interesaţi de liberalizarea pieţei va fi dat în folosință

Ultima actualizare: 06-01-2021 12:55
Compensarea energiei și a gazelor pentru populație a fost aprobată prin OUG. Cât se deduce din facturi
StirilePROTV

Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie (ANRE) va da în folosinţă, de joi, un call-center pentru a veni în ajutorul consumatorilor interesaţi de liberalizarea pieţei de electricitate, au declarat, miercuri, pentru Agerpres, reprezentanţii ANRE.

„Este vorba despre o linie telefonică dedicată special liberalizării, pentru a veni în ajutorul consumatorilor care doresc să afle mai multe despre acest proces sau doresc să primească ajutor pentru a accesa comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE", au spus reprezentanţii autorităţii.

Piaţa de energie electrică a fost complet liberalizată la 1 ianuarie 2021.

Începând cu această dată, consumatorii care erau până acum în regim reglementat vor plăti preţuri mai mari cu 13-26%, dacă păstrează actualul contract.

Autorităţile şi specialiştii recomandă consumatorilor casnici să încheie contracte pe piaţa concurenţială, fie cu actualul furnizor, fie cu un altul, licenţiat de ANRE.

Citeste și...
Parteneri
VIDEO PROTVPLUS.RO